Ny tråd Svara på tråd  [ 25 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Tystnad ..... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Tystnad .....
och jag har inget heller att förtälja, mer än möjligtvis att jag fick en positiv överraskning i form av avskrivning på en skuld till HSB. En skuld jag iofs var oskyldig till och som kom som en blixt från klar himmel lagom till jul och jag fattade absolut ingenting..... många turer fram och tillbaks och en avbetalningsplan osv. Sen kom glädjechocken att de bestämt sig för att avskriva skulden :)

18 februari 2010, 18:17
Medlem
Inlägg Re: Tystnad .....
Grattis! :)

Själv har jag tillbringat dagen med att städa och flytta runt på elektriska saker, så jag faktiskt kan ANVÄNDA dom, förutom tvn, den står undanstoppad. Den fick helt enkelt inte plats med min nya stereo! :)

En BRA dag idag!

18 februari 2010, 21:56
Medlem
Vad trevligt, tänk om alla skulder gick samma öde till mötes. (Mina då)

18 februari 2010, 23:26
Medlem
Grattis! Det hör väl inte till vanligheten att man slipper betala skulder.

Själv har jag ingen snus så jag rökte pipa förut, tänkte att fan vad gott det skulle vara med snus istället. Jag vänder mig sen om för att dra ut en kontakt och vad hittar jag inte på golvet?
Ett paket röd prince. :shock: Måste ha legat där flera månader.

20 februari 2010, 05:28
Medlem
Där blev det visst fel. Det var cigg jag tänkte på då, men i regel så är jag mer sugen på snus än att röka. Ett oöppnat paket var det dessutom. Kanske man borde städa eller nått, så slipper jag handla snus imorgon. :lol:

20 februari 2010, 05:40
Medlem
Sånt är helt klart en portion lycka ;) hittade själv en bortglömd femtiolapp när jag runt i lägenheten och letade efter någon kvarglömd lite cigg. Snabbt till affären så var den dagen räddad

20 februari 2010, 19:26
Medlem
Här så kostar cigg/snus ~50kr +tågbiljett(er), om det är det enda jag ska ha. Som mest går det på 130:- :roll:

Gick inga tåg idag heller, och ciggen tog slut för några timmar sedan. Sen så hittar jag en oöppnad snusdosa på golvet i hallen. Tror att någon driver med mig. :roll: Ska höra med farsan imorgon, för så glömsk att jag glömmer av tobak har jag aldrig varit.

22 februari 2010, 03:31
Medlem
( )

3 juli 2010, 08:45
Medlem
) (

4 juli 2010, 07:26
Medlem
z