Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Alles über einen Kamm scheren. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Alles über einen Kamm scheren.
Ah, nu trodde ni allt att det här var en savantspråktråd va Bild. Men icke. Detta är en tråd där man kan generalisera om saker och ting. Jag börjar med detta:
Bild

Varför gör man sådana där miner på bild? Varför visar man upp sin gröna, vita, gula etc tunga? Min uppfattning är att det är människor som saknar humor som gör så. Jag hade en kompis som var antisocial, och hon såg aldrig normal ut på foton, skulle alltid spexa och se ut som ett russin med tunga. Noll humor. Vill de månne lura oss att de är levande med denna så kallade humor?

Själlösa människor spexar så där.

6 januari 2010, 13:56
Medlem
Inlägg Re: Alles über einen Kamm scheren.
Det är väl någon slags debil discokultur att bete sig på det viset, med låtsade kindpussar och låtsat bisexuellt hångel.
En del tycker att det största tecknet på humor är att göra sig till och spela apa, mig går det helt förbi.
De ska väl visa att de tillhör ngt slags innegäng, ett tag körde discofolket med truckerkepsar som bars ironiskt.

6 januari 2010, 18:08
Avslutat konto
Ett helt uttryckslöst och avslappnat ansikte faller mig i smaken betydligt mer.

6 januari 2010, 18:39
Medlem
En tämligen stor del av kvinnliga medlemmar på dejtingsajter väljer dylika bilder av sig själva på sin sida.

Sedan blir de förbluffade över att de mest korkade kåtbockarna bland männen överöser dem med skamliga förslag och surar över att inte få mer seriösa brev från seriösa killar... :roll:

7 januari 2010, 03:14
Medlem
Bild

Men asså hallåa, var é alla serrjösa killar??? Ja får bara svar från såna som undrar om jag har stor qk?!

7 januari 2010, 08:23
Medlem
TIDELAG I LADAN
http://towalindberg.se/varfor-hundar-ar-battre-an-man/

Ser ni det olämpliga? Vad är det för fel på människor som likställer mänsklig sexpartner med sällskapsdjur?

Doktor sugmundfreud anhåller om att få tilläga ett antal punkter:

13. När hunden tar dig i tvåan är den som ett riktigt vilddjur och frågar inte om det gör ont, detta ger det hela mer spänning.

14. Hunden kan slicka dig på fittan och kommer aldrig att klaga ifall den är orakad eller luktar fisk, tvärtom.

15. Du vet väl att du är jävligt äcklig som likställer sexpartner och hund?

7 januari 2010, 09:40
Avslutat konto
Seriös, vettig kille är inte likvärdigt med att vara en lönnfet aspergernörd som "skulle göra allt för sin dam", eller whatever.

En seriös vettig kille är en någorlunda snygg neurotypisk kille som varken är för tråkig eller extrem och som man kan ha bra sex med.

7 januari 2010, 17:22
Medlem
Josef3 skrev:
Seriös, vettig kille är inte likvärdigt med att vara en lönnfet aspergernörd som "skulle göra allt för sin dam", eller whatever.

Jag satsar min fårsax på att alla av dessa killar har undertryckta aggressioner gentemot damer. På grund av allt de tror sig måsta göra för damen. För det hatar de henne. Jag skulle inte vilja vara den damen, när bomben briserar.

7 januari 2010, 20:59
Medlem
Bild

http://lohanfacial.ytmnd.com/ en tjej till som inte slösar på ansiktsuttrycken! De verkar populära! Är det så man ska göra?

8 januari 2010, 00:23
Medlem
Bild

Har ni skänkt en massa pengar till Haitioffren nu då, va? va? va?

18 januari 2010, 17:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 14 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.