Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Jaså, det är DÄRFÖR jag är så störd! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Jaså, det är DÄRFÖR jag är så störd!
Det hade inte ALLS med staffan westerberg och hans vilse i pannkakan att göra, det hade med låg/mellanstadiedisko med låtar från JOHN TRAVOLTA som gjorde mig galen! AHA!

Tror ni huvudet exploderade på gubbfan i videon när han såg pulp fiction?

15 januari 2010, 13:15
Medlem
Inlägg Re: Jaså, det är DÄRFÖR jag är så störd!
Ett porträtt av DDR-Sverige.

15 januari 2010, 22:31
Medlem
Men vadå, så män som ligger och åmar i trappor medans de sjunger är inte bra förebilder? Nehepps. Ska komma ihåg det nästa gång jag träffar på en.
- Asså, näh, jag tror inte du skulle bli en bra far till mina barn.

Antar att dessa inte heller kvalar in som vettiga role models:

15 januari 2010, 22:49
Medlem
Skateboardåkning var också olämpligt enligt samma statliga myndighet som i klippet TS länkade. Det var inget bra fritidsintresse för ungdomar för det handlade inte om laganda eller lagidrotter. NT-dominans ála 1978... kanske... (jag inbillar mig att det inte är så vanligt med aspies som skatear men grund resonemanget om att det kollektiva ska värnas är väl lite NT?)

15 januari 2010, 22:58
Medlem
sugmundfreud skrev:
Men vadå, så män som ligger och åmar i trappor medans de sjunger är inte bra förebilder? Nehepps. Ska komma ihåg det nästa gång jag träffar på en.
- Asså, näh, jag tror inte du skulle bli en bra far till mina barn.

Antar att dessa inte heller kvalar in som vettiga role models:

Ja jävlar, jag gillade sångarens röst; snäppet över riktigt growlande (i vilket jag ibland kan ha svårt att uttyda ord), men ändå tung röst. Tack för "tipset"; jag lyssnade lite mer på youtube och Ten masked men verkar ju vara ett av de bättre coverbanden (om de nu huvudsakligen är ett coverband?). Jag brukar annars inte gilla coverband.

Kristofer skrev:
Skateboardåkning var också olämpligt enligt samma statliga myndighet som i klippet TS länkade. Det var inget bra fritidsintresse för ungdomar för det handlade inte om laganda eller lagidrotter. NT-dominans ála 1978... kanske... (jag inbillar mig att det inte är så vanligt med aspies som skatear men grund resonemanget om att det kollektiva ska värnas är väl lite NT?)

Det där bekräftar min tes att Skåne är fullt av konservativa inskränkta bonnläppar. Killen i Burlöv verkade vettig dock, men han är bara undantaget som bekräftar regeln.

Var det förresten inte lite korkat att bygga en skatebord-ramp i metall!? Jag skulle blivit galen av ljudet.

15 januari 2010, 23:49
Medlem
Schueberird skrev:
bonnläppar

Åh förlåt, jag uttryckte mig visst lite klumpigt; jag menade förstås "Ranelid-läppade bondnegrer".

16 januari 2010, 13:28
Medlem
Schueberird skrev:
Schueberird skrev:
bonnläppar

Åh förlåt, jag uttryckte mig visst lite klumpigt; jag menade förstås "Ranelid-läppade bondnegrer".

Ah! Dagens ickepassande aspieuttryck! :) :)

Underbart med gamla videos!

17 januari 2010, 13:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.