Jup. Nästa "Gangnam style" eller "what does the fox say". Mark my words!
Dessutom ÄR den på svenska!
Spoiler! :
En Pensalbo på femtio år han for och dansade på en klubb igår han narrade frun och nattade barnen jag ska på möte, kan ta till morgonen han smet iväg, nu blir det fest med flanellskjorta och läderväst steg ur taxin och tackade för skjutsen ikväll ska pappa var i kadusen
han kom in, stod och såg sig omkring och gick fram till en brud, kanske fabbo får bjuda hon såg på honom och skrattade till nog får du det om det är det du vill och förresten jag heter Daisy, är du alls nåt ung och crazy
Ja, ja nog är jag ju YOLO jag nog (You Only Live Once)
fabbos feelis var helt otrolig slipsen på huvudet då han stod på bordet Daisy tyckte det var “hot” och gott då en femtioplussare gav Bailey-shot plötsligt fick han henne placerad vi gav henne en sked då hon blev konfirmerad så kom han på något som gav honom hicka det var ju Tom och Gunillas flicka
han blev stum, stod och kände sig helt dum men han ångrade inte nåt, tills väktaren kom och sade hör du gubbe du är ganska “lame” tycker det är dags att du far hem bryr inte mig alls i vad du säger du är inte nåt ung nåt mera
Han smet undan väktaren och tog och spurtade upp på scen grabbade micken av herr DJ nu hade fabbo någonting att säga
alla pojkar och flickor och “partyfreakar” nu ska ni höra då fabbo predikar fast ni tycker ni är unga och galna var vi nog vilda också förr i världen
nu dansar ni på i en enda “tållo” och dricker shots ur ”magapållon” vi drack det vi hittade på Gustavs vind varannan vatten då någon blev blind
vi for på dansen i finaste ”stass” och bjöd upp om det inte var damernas den här var en vit en förr var det här länsmans kansli
då var du tuff om du kunde spika du blev jordig om du grävde ett dike nu far jag hem men ni minns väl nog
dagen efter då han vaknade upp kom kärringen in med en kaffekopp är du nåt trött och gick mötet bra jag bjöd in Tom och Gunilla idag