Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Bästa avatar? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Bästa avatar?
Vem här på forumet har den bästa avataren just nu?

Jag gilla Incognitas björk den är läcker! det är kul att naturen är så kreativ Bild (är det en fuskbild?)

Bild


21 augusti 2012, 09:20
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Åh, tack! :D Det är ingen fuskbild, men det är inte jag som har tagit den. Hittade den på nätet.

Tycker ni också att björken ser ut som en hermafrodit? Den beskrevs som en gudinna, men nog tycker jag att man kan ana vissa manliga attribut i grenen, så att säga...

Jag letade efter något mer balanserat än den där tornadon med regnbåge som jag hade innan. Träd står stadigt rotade men sträcker sig mot skyn, och så växer de och grönskar efter en period av träda.

Själv tycker jag att Schueberirds förvirrade avatar är väldigt häftig. Lite Skriet fast mer vädjande till ens moderskänslor, liksom. ;) (Det är väl precis vad man vill höra om sin avatar. :lol: )


21 augusti 2012, 13:33
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
jag rösta nog oxå på Incognita


21 augusti 2012, 16:53
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Har inte tänkt på folks avatarer som "bättre" eller "sämre". Men jo, Incognitas är härlig (fast påminde mig i förstone om en annan person på annat forum som hade den) och Schubbes brukar vara uttrycksfulla och intressanta att följa. Men Ron Jeremys är trevlig den också, titta bara på symbolerna.

Fast min är väl ändå svårslagbar med sitt taoistiska/zenbuddhistiska stuk. :04:


21 augusti 2012, 17:07
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Jaså, fanns den där björken redan just som avatar? Det hade jag ingen aning om. Det var ju typiskt.


21 augusti 2012, 18:15
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Zombie skrev:
Fast min är väl ändå svårslagbar med sitt taoistiska/zenbuddhistiska stuk. :04:


Den strikta minimalismen i kompositionens milt behärskade vertikalitet är mycket vilsam... ;)


21 augusti 2012, 22:07
Medlem
Inlägg Re: Bästa avatar?
Incognita skrev:
Tycker ni också att björken ser ut som en hermafrodit? Den beskrevs som en gudinna, men nog tycker jag att man kan ana vissa manliga attribut i grenen, så att säga...


"It's got wood, one might say." ;)


21 augusti 2012, 22:13
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Någonting sitter i grenen, men sitter det inte för långt ner och in? Och har hon bara ett (mjölkstint?) bröst? Hermafrodit eller kanske amason med livmoderframfall? Svårt att se.
Och antagligen ska man inte skärskåda en björk så aspigt heller.


21 augusti 2012, 22:36
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
För långt ner och in? Näh, de brukar väl komma i alla möjliga fasoner de däringa, och i slakt tillstånd kommer de knappast undan tyngdlagen. En lärare på min gymnasieskola hade en som helt uppenbart hängde ner i ena byxbenet för att få plats. Jämfört med det tycker jag att den här stocken är exceptionellt anatomiskt korrekt. Jag tycker t.o.m. att den ser en smula bekant ut, men jag kan inte riktigt placera den.

Schueberird skrev:
Zombie skrev:
Fast min är väl ändå svårslagbar med sitt taoistiska/zenbuddhistiska stuk. :04:


Den strikta minimalismen i kompositionens milt behärskade vertikalitet är mycket vilsam... ;)

*fniss*

Jag tycker förresten att Phideaux har en läcker avatar. Kanske borde man veta varifrån den kommer, vilket jag inte gör, men det är en häftig bild.


21 augusti 2012, 23:03
Moderator
Inlägg Re: Bästa avatar?
Nå, om vi nu ska tala om manliga könsorgan så tror jag jag vet ungefär hur sådana brukar sitta och se ut, och det var i jämförelse med det jag menade. Men svårt att se i den pixliga upplösningen, som sagt. Kan inte avgöra vad som är träd och skuggor.

Har hört att när man förr som karl gick till skräddaren och beställde byxor (de som hade råd med skräddarsydda nya) frågade mäster litet diskret "pth eller ptv?" – att uttydas "penis till höger eller till vänster?". Det byxben den var benägen att hänga i syddes nämligen av diskretionsskäl litet vidare än det andra.


22 augusti 2012, 04:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 51 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.