Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Porrklubbs besök 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Porrklubbs besök
Har ni någon gång varit på porrklubb? Om ja, uppskattade ni besöket?

Jag har varit på porrklubb en gång och lite tuttar han jag se innan jag åkte ut med en
jävla fart då jag endast var 16år, hur jag kom in har jag ingen aning om eftersom jag var
skitfull.
Jag uppskattade det inte och har aldrig besökt sådan inrättning igen.

Har även varit på lokal lönnbordell, jag blev medbjuden av en chef jag hade, efter en fest.
Det var trevligare, då jag fick dricka te med ett par av damerna medans jag väntade på att
chefen skulle bli färdig, de tyckte att jag var "gullig" som bara var 18år och hälsade på.
Jag nyttjade inte damernas tjänster i övrigt.


8 oktober 2013, 09:48
Medlem
Inlägg Re: Porrklubbs besök
Har aldrig satt min bockfot på dylika inrättningar. Känns efter vad jag hört och läst om branschen som en överlag ganska sunkig sådan. Bortsett ifrån att jag som kronisk låginkomttagare aldrig har haft och i dagens läge än mindre skulle ha råd att hänge mig åt dylika utsvävningar, ser jag det högst tvivelaktigt och föga rekommendabelt "nöje" att som kund bli uppskörtad och skinnad på en massa pengar samtidigt som en inte lär kunna undgå misstanken att de som jobbar där ser ner på en med väl dolt förakt som "ytterligare en fluktande flåskåt, desperat karl med kuken i handen". Tack, men nej tack.

Med detta sagt: Har vid några tillfällen snackat socialt med ett par damer på min dåvarande stamkrog, som visade sig knäcka extra som strippor utan att vara beroende av det som födkrok och enda inkomstkälla. De föreföll båda att vara väldigt socialt och känslomässigt välfungerande, om än att den ena av dem med tiden verkade ha fått en mer cynisk och illusionslös syn på män. Den andra var mer en glad exhibitionist som gärna yrkesmässigt visade upp sin kropp på sätt hon gillade. (Hon hade som rockartist en hemsida där man bland annat kubde se foton på henne på ett smakfullt och konstnärligt sätt vara draperad med endast en röd fjäderboa! :-) )


8 oktober 2013, 10:33
Avslutat konto
Inlägg Re: Porrklubbs besök
Xzirie, berätta om ditt besök på strippklubb!


8 oktober 2013, 10:53
Medlem
Inlägg Re: Porrklubbs besök
Har aldrig besökt sånt där.

Jag vill se och förföras av någons insida, då är en porrklubb bland det sista jag kan tänka mig passa.


17 oktober 2013, 16:56
Moderator
Inlägg Re: Porrklubbs besök
Nope. Dock har jag varit i Amsterdam med en kör, tappat bort resten av kören pga nördig diskussion med nördig grabb som försökte dra mig in på ett sådant hak i tron att det var ett diskotek (kören skulle till ett sådant) trots mina protester. Han fattade dock vinken i entren där de tänkte skinna honom på hans samlade (mycket ringa) förmögenhet men släppa in mig gratis om jag verkligen följa med in på ett sådant ställe (vilket jag alltså inte ville), så vi vände.


20 oktober 2013, 20:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.

cron