Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Översexuell 
Författare Meddelande
Inaktiv
Inlägg Översexuell
Jag är översexuell. Jag har aldrig varit med en kvinna som kunnat matcha mig. Jag kan få orgasm och fortsätta ha sex och komma igen. Det är inte normalt. Mitt könsorgan lever sitt eget liv. Jag blir så trött på den... eunuck. Det kanske är nåt för mig.

Jag kan ha sex flera gånger om dagen och är 37 år. Fyfan va jobbigt. Jag önskar jag var en sån där som behövde sex en gång i veckan och var totalt tillfredsställd med det.

26 juli 2012, 14:04
Medlem
Inlägg Re: Översexuell
Ovanligt men inte unikt. Jag känner en likadan i samma ålder (inte mig själv alltså - någon annan :P ).

Du tycker att det är jobbigt att vara översexuell, förstår jag. Eller?

27 juli 2012, 22:41
Moderator
treeman skrev:
Jag kan få orgasm och fortsätta ha sex och komma igen. Det är inte normalt.

Normalt och normalt - det är ju något man kan träna upp om man vill. Rimligen borde man även kunna bli av med det genom att inte "träna", precis som muskler förslappas om man inte underhåller dem. Även om man kan få 30 orgasmer på raken behöver man ju inte skaffa sig det. Inte för att förringa problemet, alltså, utan för att söka ringa in det mer exakt. Jag menar, problemet är väl inte att du kan det, utan att du känner dig otillfredsställd om du nöjer dig med mindre?

Kan det vara så att det du söker egentligen är något annat, men du har lärt in att tillfredsställa din längtan med sexuella kickar? Har du i så fall någon aning om vad det där andra kan vara?

28 juli 2012, 01:51
Inaktiv
Incognita skrev:
Kan det vara så att det du söker egentligen är något annat, men du har lärt in att tillfredsställa din längtan med sexuella kickar? Har du i så fall någon aning om vad det där andra kan vara?

Bra fråga. Jag är psykiskt rubbad så nåt är det nog. Kärlek eller bekräftelse kanske... fast det är en cliche... jag får nog acceptera att jag är sinnessjuk bara.

28 juli 2012, 09:58
Inaktiv
CodeRedAlert skrev:
Du tycker att det är jobbigt att vara översexuell, förstår jag. Eller?

Japp det är tortyr. Stackars lilla mig. LOL

28 juli 2012, 09:59
Medlem
Adhd?

30 juli 2012, 22:29
Inaktiv
CodeRedAlert skrev:
Adhd?

Inte vad jag vet. Är eftertänksam och inte den impulsiva typen. Har inga problem att vara lugn för det mesta. Hehe

30 juli 2012, 23:32
Medlem
Inte?
Hmm...svårt fall. ( ;) )

Hur är det med tilliten?

30 juli 2012, 23:49
Inaktiv
CodeRedAlert skrev:
Inte?
Hmm...svårt fall. ( ;) )

Hur är det med tilliten?

Jo jag är ett svårt fall, tack hihi.

Tillit? Det är extremt svårt för mig att känna. Litade aldrig på nån i min familj sen födseln, så kan det gå hehe.

31 juli 2012, 10:32
Medlem
Tillitstilt? *bidibambadabim*

31 juli 2012, 12:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 13 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.