Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Badboy - OBS! icke för känsliga tittare 
Författare Meddelande
Inaktiv
Inlägg Badboy - OBS! icke för känsliga tittare
Någon som varit eller är en "badboy"?

Själv är jag badboy så det bara skriker om det.

Story 1:
--------
Tunnelbana med några kompanjoner. Jag ser en kille med en systemkasse. Den vill JAG ha såklart. Jag går efter och tar tag i den när han går in i tåget. Han tittar på mig och har en ful min som om han tänker:
"- Men lite jobbigt det här, släpp nu, jag ska gå ju".

Jag tyckte han var skitmesig så jag släppte påsen och drog in i andra vagnen med mina kompanjoner. Fyfan va badboy!!!!! Alltså om jag hade sparkat han upp i pungen och tagit påsen då. DET vore badboy!

Come on punks and bitches! You got what it takes? Muhahahahaaaaaaa *host*

22 juli 2012, 17:56
Inaktiv
Inlägg Re: Badboy - OBS! icke för känsliga tittare
Inga jävla tråkkommentarer som:

"- Ahh gud va barnslig du är".

Det är underförstått. Alla badboys är barnsliga. Vi är jävla spädbarn som suger på pattar! Fattar ni?

22 juli 2012, 17:56
Medlem
Ok.....Ska jag hämta snuttefilten?

1 augusti 2012, 12:30
Medlem
Jag för min del väntar på Story nr2.

1 augusti 2012, 13:04
Inaktiv
CodeRedAlert skrev:
Jag för min del väntar på Story nr2.

Den är barnförbjuden.

1 augusti 2012, 21:24
Inaktiv
Story 2:
--------
Jag ser en grupp på 6-8 personer som jag inte gillar, en av dom så åt mig nåt 5 min innan. Jag sliter och vrider på en stor stål-stolpe som är fast i marken. Jag lyckas rycka upp den efter ett tag, så jag tar den och börjar gå mot dom. Jag släpar stål-stolpen i marken så det rasslar och nästan slår gnistor höhö..... jag tittar inte på dom utan går lugnt fram mot dom. Jag ser ändå hur alla dom stirrar på mig. När avståndet är 25-30 meter så går alla snabbt iväg, jag tror vissa springer. Jag kommer runt ett hus och ska titta vart dom tagit vägen, den enda som står kvar 10 meter bort en en kille. Han vet inte om han ska springa som dom andra eller stå kvar. Jag tittar inte på honom direkt men ser ju honom. Jag svingar stolpen allt vad jag kan som ett odjur och slår den i gräset *POFF*. Det får även den dumma jävla idioten att springa. Jag står kvar några sekunder och släpar sen vidare på stolpen. När jag kommit runt nästa hörn på huset så syns ingen till. Tråkigt, jag ville ju bara ha vänner ju...
*asgarv*

Min dåvarande flickvän som var med mig sa att hon såg och hörde några på en balkong som sa:
"- Det är ju för fan precis som i en skräckfilm".

Priceless fucking shit!!!!
:02:

Jag drog mig snabbt hemåt för att undvika eventuella polisingripanden.

OBS! Jag tittade inte på någon, sa inget till någon, ändå blev kreaturen som bevittnade mina aktioner smått vettskrämda och sprang. Så jävla många goa skratt det blivit genom åren sen denna episod. Jag älskar min humor! Puss treeman :09:

1 augusti 2012, 22:35
Medlem
Bra story!

Man ska aldrig backa. Eller mycket sällan iaf. - det är mitt motto. 8-)

1 augusti 2012, 23:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.