| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

| Författare | Meddelande |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   TorkatHej!Min pung är helt fnastorr. Vad ska jag göra. Doppa den i vatten eller vad? Honung, vaselin, tjärsalva? Vinäger?

Helt rådvill här.

|  
			| 18 juni 2012, 18:16 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: TorkatDå föreslår jag att du smurfrunkar och sedan smörjer in kärlekspåsen med sålunda tillverkad fradga. 

|  
			| 18 juni 2012, 18:26 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: TorkatSom salvspatel lär en horkarlskrona vara effektiv. Det blir pungen glatt och fyllig av. 

|  
			| 18 juni 2012, 18:35 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: TorkatFörlåt, kungen. Eller *tittar snabbt bakom mig* ... äh.

|  
			| 18 juni 2012, 18:52 |  |  
		|  |  
			| Sheyen Medlem 
                				   |   Re: TorkatKom hem till mig så ska du få en riktigt skön thaimassage. Me love your ballsack long time. Så ska jag massera in en jävla massa olivolja, tills din pung har absorberat så mycket att den blivit riktigt uppsvälld och fin. Sedan ska jag äta den. 

|  
			| 18 juni 2012, 19:15 |  |  
		|  |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: TorkatHäll på flytande honung.   

|  
			| 18 juni 2012, 19:23 |  |  
		|  |  
			| nallen Medlem 
                				   |   Re: TorkatRiktiga karlar använder vapenfett till sånt. 

|  
			| 18 juni 2012, 20:01 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Torkat"Fitta in vapnet ordentligt!" som vårt skånska befäl alltid sade. 

|  
			| 18 juni 2012, 20:12 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: TorkatFörsvarets hudsalva brukar vara bra mot torr hy.  

|  
			| 18 juni 2012, 20:15 |  |  
		|  |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: TorkatBlir bra detta jag kletar in alltihopa sedan får Sheyen göra sitt... 

|  
			| 18 juni 2012, 21:33 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |