| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?  	Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig? 

| Författare | Meddelande |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?http://aspieforum.se/viewtopic.php?p=43643#p43643Ufo anser att det går att avgöra en films ickesevärdhet bara genom att se om filmtiteln innehåller "X", det vill säga: med "X", så är filmen inte sevärd. Håller ni med Ufo? 

|  
			| 5 mars 2012, 02:01 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?JA! 

|  
			| 5 mars 2012, 02:03 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?Ufo får gärna förklara varför han tycker som han tycker. 

|  
			| 5 mars 2012, 02:04 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?Stå upp, gör X, gör Y, gör T, gör K och sedan en spegelvänd K.
 Bra dansat!

|  
			| 5 mars 2012, 02:07 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?Det finns ju inga filmer med "X" i titeln som är bra.Du kan inte nämna en enda som är sevärd med "X" i titeln.

|  
			| 5 mars 2012, 02:29 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?"Malcolm X" är sevärd och har "X" i titeln, men du kommer antagligen tycka att den är dålig bara för att kunna hålla fast vid din löjliga tes.
 "X: The Man with the X-ray Eyes" har jag inte sett än, men den verkar sevärd.

|  
			| 5 mars 2012, 02:38 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?Spike Lees spelfilm om Malcolm X:Malcolm X En dokumentär om samme Malcolm X torde vara sevärd:Malcolm X Jag har dock inte sett den.

|  
			| 5 mars 2012, 02:43 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?Den har jag inte sett: Men storyn stackars pojke som blivit faderslös och blir kriminell och hittar gud känns inte så lockande.

|  
			| 5 mars 2012, 03:09 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?... 

|  
			| 5 mars 2012, 03:12 |  |  
		|  |  
			| Ufo Medlem 
                				   |   Re: Gör "X" i filmtiteln att filmen är dålig?Den absolut sämsta "X"-filmen jag sett är utan tvekan "Tomten är far till alla barnen".Fast den såg jag ju inte klart.

Inte har den ett "X" heller.

|  
			| 6 mars 2012, 19:48 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |