Blir man kul av att dricka en halv liter Cocillana-Etyfin? eller mår man bara pyton? Hittade en flaska med utgånget datum i ett skåp och det vore ju synd om något trevligt skulle slängas.
6 januari 2012, 18:16
Ufo
Medlem
Re: Kul?
Nä det där är skit *host* inget att *host* ha. *host* fasen jag behöver något "slemlösande" *host*
6 januari 2012, 18:19
Timeless
Medlem
Tycker du att det är kul på sjukhuset och/eller psyk. så är det väl bara att köra.
6 januari 2012, 18:21
Ron Jeremy
Medlem
Förstått, slänger det.
6 januari 2012, 18:40
CodeRedAlert
Medlem
Häll ut!
Har du hällt ut?
6 januari 2012, 19:13
Ron Jeremy
Medlem
Uthällt och bortslängt ja, visst är jag duktig? känner mig så präktig så jag svimmar .
6 januari 2012, 19:44
Ufo
Medlem
Ron Jeremy skrev:
visst är jag duktig?
Absolut, alla gamla mediciner skall återlämnas till apoteket för destruktion, något med miljön. Snyggt jobbat med "permafrosten"
6 januari 2012, 19:46
Zombie
Moderator
Ron Jeremy skrev:
Uthällt och bortslängt ja, visst är jag duktig? känner mig så präktig så jag svimmar .
Nämen får man konkurrens i PK-ligan?
6 januari 2012, 19:48
CodeRedAlert
Medlem
Bra gjort! För jag har för mig att man faktiskt kan ha rätt roligt med den drycken. Så roligt att man ganska snart glömmer bort att leva.
Är det inte den hostmedicinen som de dricker i USA och gör släpig slowmotion rapmusik om? Axolotl får rycka in här och förklara när han kommer hem.
6 januari 2012, 19:52
Savanten Svante
Medlem
Hmm.
Jag TROR jag har druckit två varianter på knarkig hostmedicin.
En fick jag i mig för mycket av, så det kliadekliadeKLIADEKLIADEKLIADE som fan tills den gick ur. Det kliade så infernaliskt att jag inte ens minns om det påverkade hostan. Och kliade man tillbaka kliade det ännu värre!
En som jag tror är en annan sort, den somnar jag mest på, och den gången var jag jävligt mycket noggrannare med doseringen, kan jag säga..