Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Vilken mupp är du? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Vilken mupp är du?
Find out today:
http://www.allthetests.com/quiz07/dasqu ... 1069882746

Själv skulle jag nog säga att jag är en blandning av Kermit, Gonzo och Fozzie, men testet kan ju (naturligtvis) välja enbart en:
Citera:
Wahka wahka wahka! You are a personal favorite, Fozzie Bear! You are a complete clown, always loving to make people laugh. Although you are a laid-back kind of person, you can be trusted to be a true friend.

5 januari 2011, 10:21
Medlem
Inlägg Re: Vilken mupp är du?
Jag blev också Fozzie. Tydligen blir 18% procent som tar testet Fozzie. det verkar vara ett lite oseriöst mupp-test :ugeek:

5 januari 2011, 10:40
Medlem
Okej, man får göra fler mupptest och sedan ta medelvärdet:
http://www.blogthings.com/themuppetpersonalitytest/
http://www.okcupid.com/tests/the-muppet ... ality-test

Alltså: (Fozzie + Gonzo + Scooter)/3 = ?

...och så kanske man får vikta ner det första testet:
(Fozzie + 2*Gonzo + 2*Scooter)/5 = ??

5 januari 2011, 12:29
Medlem
Fozzie

5 januari 2011, 13:54
Medlem
Jag blev också fozzie. Det är fel. Jag är BUNSEN!

Bild

5 januari 2011, 13:55
Medlem
:D Vem är då din Beaker (det vill säga den som du utför alla dina vederstyggliga experiment på)?

Alla har hittills blivit Fozzie på första testet, så det verkar som att antikroppen hade rätt i sin förmodan. Intressant att notera är också att i alla fall jag fick olika resultat på alla tester, så tillförlitligheten kan väl diskuteras. Om jag kunde skulle jag bli mycket upprörd :ugeek:

5 januari 2011, 14:27
Medlem
You are the Great Gonzo!
Vem är Gonzo?

5 januari 2011, 16:33
Medlem
Jag vann tydligen

Citera:
Congrats! You are the ever popular Kermit the Frog! You are a kind and gentle soul, but can sometimes be annoying. Very spiritual, you are the perfect friend. Keep looking out for those rainbows! 20 % from 1931 test takers had this profile!

5 januari 2011, 16:47
Medlem
Ufo skrev:
You are the Great Gonzo!
Vem är Gonzo?

Wikipedia skrev:
Gonzo - Excentrisk och lite knäpp figur. Innehar en karaktäristisk krokig, lång nos som ett bevis på att han inte är en vanlig varelse och i filmen Mupparna i rymden bekräftas det att han i själva verket är en utomjording. Är ihop med hönan Camilla. Röst: Dave Goelz.

5 januari 2011, 17:24
Medlem
Mitt resultat:

Ta Da! You are none other than Miss Piggy! You can be stubborn, materialistic, and sassy, but that's never a bad thing! You are a very spunky person with a confident attitude! Congrats! 22 % from 1934 test takers had this profile!

Men det säger mig ingenting eftersom jag inte känner till mupparna. :?

6 januari 2011, 11:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.