Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 484, 485, 486, 487, 488
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Incognita skrev:
Idag har jag mest ägnat mig åt twitter och Star Trek och spinners och mina katter. En av mina kärlekar åkte härifrån efter att ha spenderat några dagar här. Imorgon kommer en annan kärlek (Levitte ❤️).

Jag hade ingen aning om att twitter var så kul! Jag har alltid undrat vad poängen är med ett medium där man bara kan skriva små korta snuttar i taget. Men det är så oerhört interaktivt! Man krafsar ner sina tankar, och ett par timmar senare är de spridda över hela världen. Mäktigt! Jag har bara haft kontot ett par dygn och redan har jag kontakt med autistiska aktivister världen över och autistiska forskare, serietecknare och författare och autister från olika intersektioner. Så häftigt!

Heh, det där var nog lite för socialt för mig. Har inte öppnat twitter på evigheter.


4 oktober 2019, 07:41
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Dagen till ära har jag betalat räkningar, tränat utomhus, lagat mat, försökt plugga men istället fastnat på fb och stalkat en kurskamrat, gråtit, pratat med vän och varit liiiiiiiiiite åt elaka hållet pga. oändliga mängder procastrinering som i förlängningen drabbar även mig, umgåtts med katt och barn.
Vattnade blommor också. Noppade ögonbryn.


22 oktober 2019, 20:16
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Idag har jag försökt vara snäll mot en hund som fick komma ut ifrån sitt bås och umgås med oss tvåfotingar, två minuter senare var jag rikligt belönad med massor av gula skvättar vid varje dörrpost och hälften av möblemanget.
Voffsingen blev naturligtvis inhyst i båset igen.


13 juli 2021, 23:22
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag har en svartvit jättemager katt som stoppar mig på vägen till och från t-bana/affär.
Den verkar hemlös.
Behöver vidta någon sorts åtgärder.

Men just nu opererar jag från sängen till så inget blir gjort. Lite vissen.


3 augusti 2021, 12:14
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Katten försvann!
Kanske, förhoppningsvis, var det någon annan som tog aktion och räddade den.

Idag är jag ledig, målet är att plugga anatomi. Har prov på lördag. :03:
Tänker hinna träna också och gå på aca-möte.
No excuses. AND it´s done.


6 september 2021, 13:11
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Inget av ovanstående hände.
Allt är infångat i ett kolimbo.

Jag behöver sova, hämta in katten och släcka alla lampor. Fast i omvänd ordning, eller mitten först, sedan slutet och slutligen början.


22 september 2021, 22:34
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Göteborgs filmfestival pågår just nu och blåser rejält gör det också.


30 januari 2022, 19:30
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Blåseriet har bedarrat.
Om bedarrat = avtagit? Annars tvärtom.

Och det pågår en fredag! En helt sprillans ny fredag i detta livet. Varje sekund skinande blank och full av möjligheter.

Även om tiden är en illusion - vi står still och tiden är det som kommer emot oss från alla håll, epicentrumstillnar och drar förbi.

Det här skrev jag utan att ha microdoserat ett smack!
Men annars är jag för microdosering av saker.


4 februari 2022, 14:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 484, 485, 486, 487, 488


Som gäst saknar du privilegier.

cron