Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Vad har du gjort idag?
Jo, det behövs en sådan tråd också.

Jag har sovit till halvelva(?), sedan ätit frukost vid datorn och planerat hela dagen varav allt blev ogjort. Sedan har jag fortsatt med datandet med avbrott för sen lunch och sockerabstinensrelaterad kockande.

En givande dag. :?


7 augusti 2011, 23:22
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jamen förihelvite?!
Vad har ni gjort?


7 augusti 2011, 23:43
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ni var då hemliga segisar hela bunten...

Nu har jag hunnit med ännu mer. Dels två skedar myror - helt mot min vilja. Sedan har jag googlat fram hur man stavar till "glorious" fast att jag redan visste det.


7 augusti 2011, 23:50
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Hållit födelsedagsfest åt tonåring som inte behagade vara hemma.
Så jag och lillgrabben satt o firade hennes födelsedag för oss själva.
Som en helt vanlig familj :01:


8 augusti 2011, 00:00
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Desto mer tårta för er.
Tonåringar...snart börjas det här också. :?


8 augusti 2011, 00:05
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag började dagen med att bli förförd... faktiskt. Åt frukost framför TV:n, minns inte vilket/vilka program. Läste högt för min särbo. Blev läst för. Slumrade till lite. Blev läst för lite mer. Insåg att klockan var alldeles för mycket. Åt sill- och äggmackor. Särbon åkte hem. Jag satte mig vid datorn medan jag väntade på att teet skulle svalna till drickbar temperatur, insåg så att klockan var ännu mer; fick bråttom. Hämtade min son hos hans pappa (visade semesterbilder där). Åkte hem med min son. Läste Bamse. Skördade smultron och jordgubbe på uteplatsen. Fixade mat. Läste mer Bamse. Nattade.


8 augusti 2011, 00:20
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Att börja dagen med att bli förförd lät bra och mycket eggande.
Jag har avböjt alla förförelseförsök hela dagen. Kanske är särbos ett bra recept mot förförelseovilja?

Nu har jag hunnit spela två varianter av Pacman och slutligen fattat vad det är för spel. Det enda tv-spelet jag någonsin spelat som liten! Kompisens storebrorsa hade den.

Nu blir det Angels in America del 2. Därefter tänker jag somna, oförförd.


8 augusti 2011, 01:01
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Inte mycket: Jag har klickat på en och samma länk upprepade gånger.


8 augusti 2011, 01:19
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag glömde att jag har sökt och återberättat fakta om vargar också eftersom sonen krävde det. Han har nämligen bestämt sig för att han inte alls vill bli en ekorre, utan en varg.


8 augusti 2011, 01:24
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Skolat in min son på frita. Pratat med förvirrade pedagoger. Hämtat timstock. Fixat blanketter för autogiro för hyran (man var tvungen att hämta dem där, på kontorstid). Envist värjt mig mot tjat om mer glass än ungen kan äta. Handlat regnställ, kallingar och strumpor åt den stora lilla killen - alltsammans miljöcertifierat. :) Köpt Schleich-djur åt honom. Lagat mat åt oss - laxkotletter, sparris och potatis, och vattenmelon till efterrätt. Att en sexåring kan äta så mycket sparris! Diskat nästan allt (tänk om jag kan undvika att det förfaller igen, ett tag i alla fall?). Tagit en och annan konflikt, och på ett tillräckligt vuxet sätt faktiskt. Läst ikapp en del i bunten av gamla DN. Börjat läsa Vargflickan för den just nu exceptionellt vargintresserade sonen - tills han somnade med sin kind mot min. Katten gillar också högläsningen om kvällarna, vill alltid vara med.


8 augusti 2011, 22:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 488  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron