Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa
Gnälltråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Gnälltråden
Vill gnälla över att min arm gör ont och jävlas så att jag inte kan sova, skulle vilja ha en proffesionell tyckasyndomare som satt bredvid sängen och tyckte synd om mig.

13 juli 2011, 04:25
Medlem
Inlägg Re: Gnäll tråden
Jag kan tycka lite synd om dig. Det är väl inte den armen också? Tur att du har en till.

Mig är det också synd om men jag undanber alla tyckasyndfraser!
Jag vill att vi tillsammans är lite arga över allting som hela tiden går snett och krånglar i mitt förbannade liv.

Kom igen! :x

14 juli 2011, 23:24
Medlem
Rättvisa är kriminaliserat och vi har en massa statliga torpeder och legosoldater som skapar orättvisa.

15 juli 2011, 08:56
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jag kan tycka lite synd om dig. Det är väl inte den armen också? Tur att du har en till.

Mig är det också synd om men jag undanber alla tyckasyndfraser!
Jag vill att vi tillsammans är lite arga över allting som hela tiden går snett och krånglar i mitt förbannade liv.

Kom igen! :x

Ok nu spottar vi i nävarna och och retar upp oss riktigt grymt, och sparkar oturen allt vad vi orkar i baken! :twisted:

Nej det var inte den armen :D

15 juli 2011, 09:27
Medlem
Buuäääääh! jag är hungrig men för lat för att göra matBild kan någon komma hit
och handla mat, laga den åt mig och sen mata mig? Det är syyyyynd om mig!!! :cry:

15 juli 2011, 15:42
Moderator
Jag passar på att gnälla över särskrivningen i trådnamnet. :geek:

15 juli 2011, 15:48
Medlem
Incognita skrev:
Jag passar på att gnälla över särskrivningen i trådnamnet. :geek:

Nu ska hon inte gnälla över sär skrivningen ;)

15 juli 2011, 15:54
Medlem
Det gör du rätt i, Incognita.
För här ska vi ju klaga och gnälla över saker och RJ är faktiskt särskrivningarnas mästare!

Han gör det om och om igen utan att förneka sin rätt att misshandla det svenska språket. Det sticker i ögonen, det svider i mångas bokstavssjälar och vi älskar honom för det.
Det är hans signum: irriterande och loveable i ett.

HURRA FÖR RON!

*vågen*

Jag gnäller över att ni skriver så mycket så jag inte hinner gå till köket och fixa käk och sedan sova.
Lova att inte radera något så jag får läsa allt när jag återkommer om några timmar!

15 juli 2011, 15:59
Medlem
Det var rart skrivet CodeRedAlert, jag älskar att särskriva och behandla språket hur jag vill,
som modell-lera, för det retar folk så innihelvete :lol:

15 juli 2011, 16:11
Medlem
Fy fan! nu ska jag som är så smart behöva umgås med en fågelholk hela eftermiddagen, suck!
en 7:a som är så korkad att han inte ens vet i vilken ända han ska stoppa in maten. :evil:
Om det finns en gud, GIV MIG STYRKA!!!!

17 juli 2011, 14:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 87 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.