Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Vad ska jag göra idag? - lightversionen
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Det här är lightversionen av mitt stora experiment. Omröstningen gäller fram till 20.00 imorgonkväll (söndag 17 april 2011). När omröstningen är över kommer jag att utföra de aktiviteter som fått minst två (2) röster. Om inget alternativ fått minst två röster, så slumpar jag fram två av dem. - Jag kommer inte att vara naken medan jag bakar negerbollar eller dammsuger min lägenhet.
- Föreslagna TV-program måste visas efter 20.00 samma dag i någon av följande kanaler: SVT1, SVT2, TV3, TV4, Kanal 5, TV6, Kunskapskanalen, TV8, Kanal 9, TV10, TV11, TV4 Sport. Jag kommer inte att se ett program som krockar med ett tidigare föreslaget program. TV-tablå: www.tv.nu
|
16 april 2011, 12:22 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Re: Vad ska jag göra idag? - lightversionen
Föreslagna TV-program måste starta efter 20.00 samma dag i någon av följande kanaler: SVT1, SVT2, TV3, TV4, Kanal 5, TV6, Kunskapskanalen, TV8, Kanal 9, TV10, TV11, TV4 Sport. Jag kommer inte att se ett program som krockar med ett tidigare föreslaget program. TV-tablå: www.tv.nu
|
16 april 2011, 12:37 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Jag finner följande blandning av aktiviteter mest fruktsam: Baka, dammsug upp smulorna, slappna av framför tv'n.
Nöje och nödvändighet följd av avslappning(?).
Du kan köra några rörelser qigong också, den gäspande munken särar på molnen och tranan exempelvis. Aktivera ditt lymfsystem genom att massera axlarna och djupandas.
|
16 april 2011, 18:16 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Tv-programmet du ska titta på är, förslagsvis, Underverk i världen på Kunskapskanalen 23.55.
|
16 april 2011, 18:25 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Dessa två aktiviteter underkänns eftersom de inte ingick i omröstningen. Aha, jag var precis på väg att fråga.
|
16 april 2011, 18:27 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Jaha jag tittade på dagens programtablåer... Måste påskpynta nu men återkommer.
|
16 april 2011, 18:31 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Nu börjar det likna nåt: Imorgonkväll kommer jag alltså att baka negerbollar, skriva oden till två medlemmar och se på två TV-program (varav det ena antagligen kommer att behöva slumpas fram, eftersom inget förslag gavs). Aha, jag länkade till fel dag. Länk till rätt dag: http://www.tv.nu/arkiv/2011-04-17
|
16 april 2011, 18:56 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Varning: Ingen som helst återhållssamhet kommer att iakttagas.
|
17 april 2011, 12:56 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Nu är det bara 2 timmar kvar, men det finns fortfarande chans att få mig att göra fler tokiga grejer.
|
17 april 2011, 18:01 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jaha, jag ska alltså: - baka negerbollar
- skriva ett ode till de medlemmar som skrivit i den här tråden
- titta på föreslagna TV-program
2:an är faktiskt redan klar, eftersom jag tjuvstartade tidigare idag och det blir alltså ett ode till CodeRedAlert och ett ode till Schueberird, eftersom dessa två är de som har skrivit i den här tråden. Odena är författade i sann Horatiansk anda, med undantag för att versmåttet kanske inte alltid håller... måttet. 3:an blir svår att utföra eftersom jag inte har fått några anvisningar för vilka program som jag ska se, men jag får väl slumpa fram två program (två stycken, eftersom alternativet fick två röster) om inget mer hänt efter att jag har utfört 1:an.
|
17 april 2011, 20:12 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|