| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

| Författare | Meddelande |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Udda djur!Jag börjar med några udda fiskar:http://mj.barczyk.se/blog/4374/topp10-a ... iga-fiskar Den här är min solklara favorit: 

|  
			| 4 april 2011, 19:02 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!

|  
			| 4 april 2011, 19:18 |  |  
		|  |  
			| Ron Jeremy Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!

|  
			| 4 april 2011, 19:27 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!Jag skulle i och för sig inte kalla det där för ett regelrätt djur, men nåväl, det var rätt okej photoshoppat. 

|  
			| 4 april 2011, 19:56 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!Den ser ut som en bulldogg som också råkar vara professor emeritus i historia.

|  
			| 4 april 2011, 19:58 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!Allt som lever i Australien är konstigt.Det insåg jag imorse när jag drack mitt kaffe och läste på mjölkpaketet.

|  
			| 5 april 2011, 13:06 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!Australien är extremernas rike: Jag har en kompis som bor där (född filippinare) och som har att berätta om de mest skiftande väderextremer: Om inte allt dränks av kopiösa regnmängder, så brinner allt ner eller blåser bort. 

|  
			| 5 april 2011, 14:05 |  |  
		|  |  
			| chilehead Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!Australien:9 av 10 av de giftigaste ormarterna finns där
 9 av 10 av de giftigaste spindelarterna finns där

Farliga djur i all ära men det känns läskigare med små men livsfarliga djur som kan gömma sig i din
 ficka  än med större djur som kan vara farliga typ tigrar, flodhästar, dåligt uppfostrade pitbulls mfl

|  
			| 5 april 2011, 23:49 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!Det ligger något i det:En flodhäst ser man på långt håll, men en liten, men livsfarlig spindel (eller den lömska dvärgbandmasken) kan mycket lättare smyga sig på obemärkt.

|  
			| 6 april 2011, 01:09 |  |  
		|  |  
			| Ron Jeremy Medlem 
                				   |   Re: Udda djur!Jag har också kompisar som bott i Australien, inte nog med att djuren är giftiga t.o.m. växterna därär farliga t.ex. "brännässel trädet", djuren är också väldigt aggresiva de söta koalorna vill gärna bitas
 om de kommer åt.

|  
			| 6 april 2011, 10:19 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
 |