Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Sanningen om min stalker 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Sanningen om min stalker
Hannah/***** som han kallar sig på AS-forum. Ja, en del av er har hört historien redan men jag ska berätta allt igen har jag bestämt mig för.

Både jag och *****/*****, vilket är stalkerns riktiga namn, kommer från Umeå. Vi gick på samma gymnasieskola en termin innan jag hoppade av. Detta var hösten 2001. Ca fyra år senare träffades vi igen på internetforumet apberget.se, ett lokalt lunarstormliknande community som hade sin absoluta storhetstid i Umeå runt 2005.

Jag var en mycket aktiv hatspridare som blev avstängd säkert 20 gånger för framförallt hets mot folkgrupp och för att jag gjorde nya användare hela tiden. Trots detta hade jag en hel del rätt bra vänner där och under 1½ års tid var vi alla medlemmar i en diskussionsgrupp skapad av mig, *****/***** och en tredje kille. *****/***** var redan känd som en udda, och rätt sorglig, figur som engagerade sig i diverse flummiga politiska projekt. En klassisk ärkenörd med tydliga AS-tendenser, väldigt socialt klumpig och utan riktiga vänner men däremot flitigt utnyttjad av andra bl.a till att skriva uppsatser.

Under tiden på apberget byggde flera användare någon slags "personkult" kring sig själva. Jag var den som lyste tydligast och verkligen blev uppfattad som "störd" men samtidigt lyckades fascinera flest människor. ***** blev känd för sitt intresse för obskyra politiska ideologier, pedofili, djursex etc och för sitt ganska uppenbara komplex inför kvinnor. Det framgick tydligt att han, mycket pågrund av sin sociala klumpighet och uppenbara AS, inte var särskilt populär hos det motsatta könet och blivit hårt dissat flertalet gånger. Ett annat av hans mindre smickrande personlighetsdrag var en enorm fascination för trollande på internet. Under den tid då vi fortfarande umgicks avslöjade han, på ogenomtänkt, spontant aspergersätt, flera av sina tidigare troll, bland annat hur han hade omskrivits i DN efter att under pseudonymen "Kaylene Mörkberg" förespråkat pedofili på Grön Ungdoms hemsida. Just intresset för pedofili och viljan att legalisera detta var något han ofta gav uttryck för även om han själv snarare nog ansåg sig vara "hebefil". Andra intressen innefattade kommunism, rysk ultranationalism, självförintande diktaturer såsom Nordkorea, Hitler och Stalin etc etc. Under en tid levde han under en lätt psykotisk aspergerillusion att jag var "Hitler" och han "Stalin" i någon slags 2000-talstappning. Han hade också användare på mängder av alternativa snuskforum på internet, till vilka han länkade upprepade gånger i sina försök att skapa "sensation". Det verkade också som om han ibland iklädde sig lurker-alias för att få kontakt med alternativa, självskadande tjejer. Ofta, där han kunde vara anonym och inte dömas för sitt tråkiga utseende och sin mesiga röst, försökte han spela lite tuffare än han egentligen var. Lite mer karaktärsstark för att imponera på tjejerna. Ungefär så som pedofiler beter sig när de hittar sina offer.

Så småningom framkom det att jag, genom mitt extrema beteende, var en av de personer som arkiverades *****/*****. Han sprang även runt och frågade ut folk som visste vem jag var, avlägset, om mig. Dessa lovade han heligt att inget om det som sades skulle spridas vidare men ändå försökte han provocera mig och starta konflikter mellan mig och ryktesspridarna han pratat med genom att antyda att de "snackade skit om mig", trots att han själv varit den som frågat ut folk. Således betraktades han som "råtta" av rätt många. En feg, oattraktiv tönt som bröt löften och hade en pervers fixering vid att röra om i brasan, skapa konflikter och själv försöka hålla sig undan. När jag förstod att jag blivit föremål för hans tvångsbeteende bröt jag kontakten och gjorde lite egna efterforskningar kring honom. Bilden av en sexuellt frustrerad med skadad självbild som gärna jämförde sig med, i relation till honom, diametralt motsatta personligheter som Stalin framträdde allt tydligare. Förvisso var jag redan medveten om hur han fungerade men efter vittnesmål från tjejer han stalkat och blivit dissad av, och folk han frågat ut och betett sig råttaktigt mot, fick jag det bekräftat även av andra.

Så, från och med 2006 har han följt mig runt på internet och akriverat/dokumenterat när jag gett utlopp för mitt hat. Han verkar även försöka vrida mitt beteende till att passa hans världsbild, som om jag var någon misfit-arketyp han, med sin skadade självbild, kunde använda sig av för att själv må bättre. Jag tror att han behövt mig att kunna projicera sina fantasier på. Han är verkligen ingen imponerade syn. Ser ut och låter som en lätt överviktig, satt och lite för kort Alexander Bard, pratar med ljus, entonig röst som låter precis som på gamla "Herr Andersson/Fru Andersson/Majorskan och Lektorn" filmer från 40-talet. Han har aldrig varit framgångsrik i sex eller kärlek och han blir ofta klappad på huvudet och tilltalad med förmyndande och nedlåtande tonläge av andra. Folk som gick gymnasiet med honom har försökt undvika honom på Universitetet. Hans enda sociala umgänge har således varit "alternativa", politiska missfoster, extremer och perversa människor.

Den här personen förföljer hursomhelst mig, så vitt jag vet fortfarande eftersom han är ***** på AS-forum. Kan någon dra fler psykologiska slutsatser om honom, baserat på det jag skrivit, än vad jag själv gjort? Att han är en aspergare med skadad självbild och fascination för det perversa och extrema, som också får en kick av att provocera två bråkstakar med lögner och ryktesspridning för att sen sitta och runka i skuggorna medans bråkstakararna går lös på varandra. En person med skolboksexempel på mindervärdeskomplex som behöver mig och min "galenskap" att projicera sitt eget sociala misslyckande på.

Moderator:
Josef3 får ta och läsa på om PUL PersonUppgiftsLagen.
Har censurerat namn i detta inlägg.
/Admin

Senast redigerad av Admin 13 augusti 2009, 02:34, redigerad totalt 2 gånger.

Moderering

12 augusti 2009, 23:12
Medlem
Inlägg Re: Sanningen om min stalker
"projicering" tycks vara ordet för dagen.

13 augusti 2009, 00:31
Avslutat konto
Inlägg Re: Sanningen om min stalker
Savanten Svante skrev:
"projicering" tycks vara ordet för dagen.

Han är här nu, "*****", även på aspieforum. Han registrerade sig samtidigt som jag bannades från AS-forum och gick hit, men har inte skrivit ett enda inlägg. Han lurkar här för att arkivera allt jag skriver och följa mig runt. Han behöver mig eftersom han inte kan få en kvinna.

Ser man ut såhär är det inte så konstigt. Nej, skämt åsido, visst är han ful men det är hans aspighet som är den främsta anledningen till den eviga svendomen.

***** BILD *****

Som jag tidigare sagt låg han med 100% säkerhet bakom Kaylene Mörkberg som trollade Grön Ungdoms hemsida 2003. Detta sade han till mig. Jag tar det inte för omöjligt att han även ligger bakom den omtalade "pedofilbloggen" skriven av pesudonymen Alex Limonovic. Det är hans stil in i minsta detalj. Däremot kan han omöjligen vara det enda perversa internettrollet som trollar politiska hemsidor och skapar fejkbloggar. Alex Limonovic är troligen någon annan, det är även lite för välskrivet för att vara *****, men han skulle kunna ha gjort någonting sånt. Han har gjort det förut.

***** TVIVELAKTIG LÄNK *****

Moderator:
Josef3 får ta och läsa på om PUL PersonUppgiftsLagen.
Har censurerat namn, länk och personbild i detta inlägg.
/Admin

13 augusti 2009, 00:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.