Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
OT från tråden Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg OT från tråden Dagsform
Om jag inte visste för mycket om hur Sugis har det skulle jag säga något som skulle få mig bannad från Aspergerforum.

Det är verkligen första gången jag känner så för Sugis och inget jag vill känna för henne.

Vad man tycker om någon är en sak, men att vräka ut sitt avlopp orenat på det här viset.

Och att envisas med det.

:evil:

29 december 2010, 15:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Du blir väl inte bannad från Aspergerforum för vad du säger HÄR? Ut med det bara, så kan du inträda i dagsform lättad och avreagerad! Härifrån blir du icke bannad iaf.

Edit: gjorde en tråd viewtopic.php?f=7&t=2023

29 december 2010, 15:37
Moderator
Suck. Bannad från Aspergerforum om jag sa det där.

Men det saken gäller är inte att lätta mitt hjärta, utan vad du kan göra som är bättre än att plåga folk du fanimig inte kan veta förtjänar det.

Till saken hör också att du faktiskt är moderator här. En sådan måste ha ännu mindre rätt att bära sig illa åt än en vanlig medlem.

29 december 2010, 15:55
Medlem
Så jävla löjligt präktigt Zombie. Jag gör vad fan jag vill som medlem här tills admin kickar mig. Jag behöver mig veterligen inte vara mer återhållsam med vad jag tycker för att jag är moderator. Jag behöver bara inte missbruka moderatorverktygen. Jag får tex inte radera alla CodeRedAlerts inlägg som straff för att jag har problem med honom.

Hur välrenat var CodeRedAlerts avlopp när Josef3 var här? Inte så jävla bra filtrerat.

29 december 2010, 16:05
Moderator
Nej, moderatorverktygen ser jag inte att du missbrukar. Men som moderator sätter man också tonen. Orättvisa från en moderator kan man alltid räkna med tar mycket hårdare än orättvisa från en vanlig medlem, på både kort och lång sikt.

Fast vi kan för all del låta bli att dra in din moderatorsroll.

Privat lynchjustis utan bättre belägg än att man tycker illa om någon är en tillräckligt grov sak för vem som helst.

29 december 2010, 16:11
Moderator
Inlägg Re: OT från tråden Dagsform
Sammanhang: härifrån och hit.

29 december 2010, 17:56
Medlem
Ja, nu är det ju dessbättre så att folk härifrån träffat mig, min kropp och mitt ljusröda hår IRL ett flertal gånger redan. Både med som utan min sambo. Folk har även träffat min sambo utan mig IRL ett antal gånger.
Det har vi varit igenom tidigare.

Så jag tror att det ligger annat bakom dina trakasserier, sugmund.
Vad, är frågan.

29 december 2010, 19:51
Medlem
Det finns två sorters kvinnor. Dom som har en fitta och de som är en fitta.
Jag tror att CodeRedAlert har en.
Men det har varken jag eller Zombie.

29 december 2010, 19:57
Medlem
Det finns män som är fittor också.

Och för att svara CodeRedAlert från Dagsformstråden: Nej, jag vill inte ha bort dig härifrån. Jag vill inte ha bort någon. Dålig personkännedom där. Jag kan för fan bli förbannad på en person utan att vilja ha bort den från forumet.

29 december 2010, 21:59
Medlem
sugmundfreud skrev:
Det finns män som är fittor också.
Japp det stämmer.
Och så finns det en del kvinnor som har stake.
Ältande är inte stakehöjande drag.

29 december 2010, 22:06
Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.