Ny tråd Svara på tråd  [ 2006 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 197, 198, 199, 200, 201
Mattråd! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Mattråd!
Lustigt, jag har alltid läst trådrubriken som matt-råd istället för mat-tråd.


14 februari 2021, 01:45
Medlem
Inlägg Re: Mattråd!
Jaha, så lustigt.
Vad kan du säga om dina mattor? Eller mattor överhuvudtaget?

Vår virkade, runda matta åker karusell i tvättmaskinen precis nu för katten misstog den för toapapper.


16 februari 2021, 21:21
Medlem
Inlägg Re: Mattråd!
CodeRedAlert skrev:
Jaha, så lustigt.
Vad kan du säga om dina mattor? Eller mattor överhuvudtaget?

Vår virkade, runda matta åker karusell i tvättmaskinen precis nu för katten misstog den för toapapper.

Varför har man en matta?

OnTopic:
Jag har konstaterat att nedsatt köttfärs(kort datum) är lämpligt och billigare alternativ som mat till hunden.
Som naturligtvis uppskattar att få rätt kryddor på maten.


17 februari 2021, 00:26
Medlem
Inlägg Re: Mattråd!
Med katten är det tvärtom.
Är det ens början till gammalt så krafsar hon osynligt grus över fatet.


25 februari 2021, 18:18
Medlem
Inlägg Re: Mattråd!
Jaha, mattråden var det ja; lever den fortfarande?

Här har det mestadels blivit enkel matlagning, emedan en stor del av all tillgänglig tid och ork lagts på annat.


15 januari 2022, 10:53
Medlem
Inlägg Re: Mattråd!
Jag äter en konstig sallad av ostekt halloumi, gröna oliver, rå broccoli och spenatblad. Smaksatt med salt med jod, citronpeppar, cayennepeppar, äppelcidervinäger, tryffelolja och olivolja.
Har en left over-paj i ugnen med gammal filodegsbotten, resterna av en köttfärssås, gröna oliver och en och en halv skiva gammal gouda samt bitar av halloumi. Tvivlar på att den blir speciellt ätbar.
But I'm trying!


24 januari 2022, 19:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 2006 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 197, 198, 199, 200, 201


Som gäst saknar du privilegier.

cron