Ny tråd Svara på tråd  [ 5078 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Dagsform
Utmattad utan anledning.


18 maj 2010, 19:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hungrig av en anledning.


19 maj 2010, 00:00
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Frustrerad av gammal vanlig anledning.


19 maj 2010, 01:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Varför då, Zombie? Eller är det hemligt?

Idag är jag helt nipprig!
Concertanipprig, kanske. Befinner mig någonstans på en skala mellan euforisk och irriterad. Hoppas det slår över åt rätt håll.


19 maj 2010, 12:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tja, på väg mot hypoman.

Danssugen!


19 maj 2010, 18:44
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Varför då, Zombie? Eller är det hemligt?

Inte direkt hemligt, utom att jag känner ett behov av att skydda mig på ett forum som domineras av kärleksdefekta människor. Men grundläggande och svårformulerat och så invant att det känns trivialt. En kropp som jag rent fysiskt måste tvinga till även det nödvändigaste, "social fobi" (för att nu använda den konventionella ickeförklaringen) som borgar för det inte kroppens tillstånd fixar av ensamhet och understimulans. Kan varken få något uträttat, ha roligt, undgå att svika andra (förutom mig själv) eller få veta om man får fler chanser att leva eller om det bara är den här.


19 maj 2010, 22:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:( Zombie...

Men din hjärna fungerar briljant när det gäller att tänka kring viktiga saker i allafall och så har du en sällsynt klar förmåga att utrycka dina tankar och slutsatser.
Har läst lite av det du skrivit på AF och sitter ofta och bara gapar av häpnad för att det du skriver och hur du formulerar dig är så enastående. Speciellt kring svåra ämnen.

Och jag blir så glaaaaad över att det är just du och ingen annan som kan detta eftersom du är en av få genuint snälla människorna jag råkat på på internet.

Slut på meddelande.


19 maj 2010, 23:02
F.d. exec
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Inte direkt hemligt, utom att jag känner ett behov av att skydda mig på ett forum som domineras av kärleksdefekta människor. Men grundläggande och svårformulerat och så invant att det känns trivialt. En kropp som jag rent fysiskt måste tvinga till även det nödvändigaste, "social fobi" (för att nu använda den konventionella ickeförklaringen) som borgar för det inte kroppens tillstånd fixar av ensamhet och understimulans. Kan varken få något uträttat, ha roligt, undgå att svika andra (förutom mig själv) eller få veta om man får fler chanser att leva eller om det bara är den här.

Vad trött jag börjar bli på ditt tjat om att vi skulle brista i kärleksfullhetshänseende. "Kärlek och skönhet" är mitt högsta ideal och slutdestinationen jag har i sikte varje morgon när jag sätter mig och skriver min "att göra"-lista för dagen. Jag tycker att det är en direkt förolämpning och ett personangrepp varje gång du kommer dragandes med att jag skulle vara "kärleksdefekt".


20 maj 2010, 08:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Dagsform: :? Vet inte riktigt?

Lugn. Är det möjligt, jo kanske.

Exec, förespråkar man att en hel del av världens befolkning är mindre värda än en själv pga olika obskyra orsaker så är man något empatistörd. Så jag förstår Zombies reaktion och att du inte gör det talar sitt tydliga språk.

Du talar om "kulturberikare" i en väldigt hånfull ton tex. När du gör det slår du rakt på en del av mig och allt det jag står för. Jag är inte den som viker undan, jag tänker faktiskt stå här som en slags sköld mellan dig och de som råkar illa ut pga det du förespråkar.

Jag är fit for fight - är du det?

Just ja: Lugn...


20 maj 2010, 12:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är inte kärleksdefekt, det är bara så att jag har väldigt lite kärlek, så den räcker bara till ett fåtal människor Bild.

Resten får: Bild.

Ett knippe får ibland en släng av: Bild

Jag gillar Zombie iaf, en av mina favoritmänniskor på internet, hehe. Typ världens mest sympatiska människa ever.

------------------------------------------------------------------
Dagsform: Har kräkts hela morgonen, pallar inte värmen. Har tvättstuga kl 14 och fattar inte hur jag ska orka släpa tvätt till ett annat hus ner i en överhettad avloppsstinkande källare...


20 maj 2010, 12:15
Ny tråd Svara på tråd  [ 5078 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron