Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 93, 94, 95, 96, 97
Drömfångartråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag blev spritsad på som vore jag en tårta. Eller pepparkaka kanske.
Av sambon. Mer säger jag inte.

13 november 2015, 00:57
Medlem
What a waste.

13 november 2015, 18:33
Medlem
Det var en dröm. Så inget gick till spillo. Förresten var det märkligt hur mycket spritsmaterial det kom, det räckte flera varv runt kroppen, upp och ner. Inte det minsta erotiskt eller ekivokt, bara som ett konstigt drömscenario.

I natt drömde jag att koffertfisken, som jag samtalat med vid ett tillfälle i en närliggande akvariebutik, kom förbi. Han pratade väldigt länge, som en hel monolog. I drömmen var han mycket gladare än i verkligheten där han/hon mest såg otroligt ledsen och ensam ut.

13 november 2015, 18:40
Medlem
Jag är rätt nöjd med att jag för det mesta inte minns nåt av mina drömmar.

14 november 2015, 11:39
Medlem
I natt drömde jag om en halvt bekant lägenhet, en sammanslagning av olika befintliga lägenheter, och att det började strila kallt vatten från taket. Först bara från ett ställe, rakt på mig. Sedan när jag gick ut ur rummet så såg jag att det rann från flera ställen, och rätt mycket vatten. Först tänkte jag att grannen hade översvämning men sedan kom jag på att det inte bor någon där, att vi befann oss på översta våningen, så vattnet nog kom från någon sorts rör, som spruckit. Någon man i mitt sällskap blev arg och gormade på, som om det hela var mitt fel. Det var lite obehagligt. Vi hittade inte rätt nummer till jourrörmokaren heller så det blev lite dålig stämning.

Trevligt att få drömma i alla fall. Somnade utan stilnoct, så det var säkert därför. Stilnocten verkar ta bort drömsömnen.

15 februari 2016, 13:34
Moderator
Av någon outgrundlig anledning drömde jag att jag dejtade någon som av ospecificerad anledning råkade slänga ut Electric Light Orchestra från en bar.

18 januari 2017, 22:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 93, 94, 95, 96, 97

Som gäst saknar du privilegier.