Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Incognita skrev:
Aha. :lol: Alltså, jag var inte säker på om det var ett motionsredskap eller ett fordon eller både och. Jag tänkte att det kanske eventuellt var något man kunde köra med i skogen eller så. :oops:

Vilken självdisciplin du har!

Hehe, japp. Jag sitter ju hemma varje dag, hela tiden, så den enda motion jag får är den jag gör på crosstrainern. 1 mil kan verka vara mycket, men om det är det enda man rör sig på en dag är det inte så värst mycket.

Men jag kör bara crosstrainern mån-fre. På helgerna super jag mig full och äter godis.

14 juni 2012, 11:46
Moderator
Än en gång förstått vitsen med att ha en akademisk titel eller förmodat kunskapskrävande ställning att drämma i huvudet på folk som bara förstår sådan "argumentation". :05:

14 juni 2012, 17:05
Medlem
Rännt och misslyckts med att ta bra bilder på fina industribyggnader, de var för långt bort. Jobbat.

14 juni 2012, 17:08
Medlem
Tack Icognita! Ja demens och alzheimers är tufft för den drabbade och omgivningen.
Jag arbetar med många med den diagnosen.
Pg av min fantasi, inlevelseförmåga, empati, kärlek . Så tycker jag att jag klarar att möta deras behov.
Och ge dem livskvalitet, i de olika stadierna i sin sjukdom.
Har förståelse för dem, mycket pg av att jag själv har adhd och har mina svårigheter.
Men med vänlighet och kärlek kommer man långt. :09:

14 juni 2012, 18:05
Moderator
Kaninmamma skrev:
Tack Icognita! Ja demens och alzheimers är tufft för den drabbade och omgivningen.
Jag arbetar med många med den diagnosen.
Pg av min fantasi, inlevelseförmåga, empati, kärlek . Så tycker jag att jag klarar att möta deras behov.
Och ge dem livskvalitet, i de olika stadierna i sin sjukdom.
Har förståelse för dem, mycket pg av att jag själv har adhd och har mina svårigheter.
Men med vänlighet och kärlek kommer man långt. :09:

Absolut! Det låter som en väldigt bra approach. Jag blev också glad över att du satte de drabbade först i meningen, före omgivningen. Det är så många som utgår från att de demenssjuka själva inte längre kan uppleva sin situation, vilket ju är helt fel.

15 juni 2012, 09:00
Moderator
Zombie skrev:
Än en gång förstått vitsen med att ha en akademisk titel eller förmodat kunskapskrävande ställning att drämma i huvudet på folk som bara förstår sådan "argumentation". :05:

Åh, nemen usch! Märker de inte att du är klipsk ändå så faller det definitivt tillbaka på dem själva. Synd bara att de själva inte fattar det... :(

15 juni 2012, 09:01
Moderator
Trasslat ut en klematis, blivit skitförbannad på den, knutit upp den så att den växer mer logiskt, och sedan insett att det var en överordnad kollega jag egentligen var arg på.

15 juni 2012, 11:39
Medlem
Vaknat.varit på toa och käkat jordgubbar.

15 juni 2012, 11:41
Medlem
Planerat för giftermål, rökt en cigarett, härjat runt på internet och tränat.

15 juni 2012, 12:15
Medlem
Sheyen skrev:
härjat runt på internet och tränat.
Interaktiv träning.

15 juni 2012, 12:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.