Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
*strunt*


3 september 2011, 18:52
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Irriterad!
Förkyld, trött och ilsken för att jag är just det. Varför är jag irriterad, förkyld, trött och ilsken?

VA?! Förklara det tack.


4 september 2011, 12:13
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Irriterad!
Förkyld, trött och ilsken för att jag är just det. Varför är jag irriterad, förkyld, trött och ilsken?

VA?! Förklara det tack.

För att du har ett virus i kroppen.
Annars är det prexis som vanligt.


5 september 2011, 18:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Håll käften!!!
Nej jag skojar bara.

Dagsform: Jodå, synd att klaga.


5 september 2011, 21:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är synd att inte klaga.


6 september 2011, 09:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Primärinfektion HIV. Eller kanske bara vanligt halsont. Nu blir min gård en leråker igen, det spöregnar. Bra då slipper jag göra någonting. Kan jag sitta hos grannen och surfa istället. Cigg vore gott dock...


6 september 2011, 11:48
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Yr efter cykeltur. Billigt flum, om det bara hade gått på psyket också. :roll: Flashbacks från yngre dagar, då folk utgick från att jag var flummig. Men då var jag yr på det här viset bara när jag var avgränsat sjuk. Få se hur klok cykelturen var.


10 september 2011, 19:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Fruktansvärt danssugen.
Det räckte inte med en dansnatt.


10 september 2011, 22:06
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Bakfull.
Tål tydligen inte alkohol och cox-2 hämmare som jag tog en tablett av på morgonen.


11 september 2011, 00:33
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Sedan jag började med ritalin har jag ingen behållning av alkohol alls, mer än smaken om det är något riktigt gott. Att blanda medicinen med alkohol har jag förstått är riktigt rejält dumt, och inte särskilt trevligt heller. Att avstå från ritalinet för att kunna ta sig ett par glas är helt enkelt inte värt det om det inte är en helt fenomenal smakupplevelse. Det var det inte igår. Helt menlöst vin till middagen. Kunde knappt få i mig det enda glaset. Nu när jag vet hur bra jag kan må av rätt vakenhetsgrad i hjärnan, är t.o.m. den första värmen som sprider sig i kroppen av ett glas vin en upplevelse som jag lätt kan avvara. Jag föredrar att vara medicinerad. Fnissig kan jag bli på ett par koppar te om det skulle vara så. Det känns inte som att jag mår bra av alkohol nu alls, ens när ritalinet gått ur kroppen. Kanske rubbar det systemet på något sätt, motverkar de positiva effekter man fått av att vara medicinerad. Eller kanske blir man bara mer lättpåverkad. Kanske fortsätter en liten liten mängd av substansen att verka under längre tid?

Du medicinerar ju också, Google. Alkohol är nog helt enkelt inte grejen då.


11 september 2011, 12:31
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron