Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Visst ja. "Blivit bi- eller getingstungen" kunde jag ha skrivit i storleksordningen förrgår. En någotdera som inte ville dela stolsryggstöd med mig. När den försökte fly genom en fönsterruta såg den ut att ha två vingar som ett bi, men vara rovdjursslank och helbrägda efter sticket som en geting. (En öppen fönsterluft dög också efter litet lämpor.)

23 maj 2012, 04:03
Medlem
Sprungit 16 km på 86 minuter, dvs 11 km i timmen. Det tar sig sa mordbrännarn. Om än sakta.

23 maj 2012, 23:00
Medlem
Det påminner mig om att jag måste börja cykla min runda igen, fast det blir tidigast på fredag, så att jag hinner handla och äta middag dagen innan. 2-3 gånger i veckan torde vara lagom.

23 maj 2012, 23:42
Medlem
Hmm, det påminner mig om att jag ska skaffa en ny cykel, denna gång inte billigaste modellen på biltema. Och så minns jag nu att jag ju faktiskt varit till en dårdoktor för att få ett intyg till transportstyrelsen att jag inte är för galen för att köra bil. Någon jävel hade skickat in min dom till transportstyrelsen och där står min diagnos med. Det blir naturligtvis inga problem... Men läkaren tycktes bekymrad över händelseförloppet bakom domen, sa att jag inte borde lita på folk (som tar heroin). Bra grej att säga till nån som haft social fobi?

24 maj 2012, 00:17
Medlem
Yetin skrev:
sa att jag inte borde lita på folk (som tar heroin).
Ett bra tips att ta till sig, tro mig hen har väldigt rätt i det där.

---

Idag har jag...
Köpt material till mitt akvariebänkbygge.
Observerat ett par kalla sig mamma o pappa till en chiwawa.
Hittat en drömbostad.
Misslyckats med att köpa självlysande pärlor och blyfritt tenn.

24 maj 2012, 02:26
Medlem
Fått en kopia av intyget från nämnda dårdoktor. Jag är inte för galen för att åka bil.

24 maj 2012, 16:33
Medlem
Bra så.

24 maj 2012, 17:10
Moderator
Tidigt i morse fick jag faktiskt iväg den där fördjupningsuppgiften för fortbildningskursen som jag har gått och dragit på i... tre :shock: år? Det var några timmar efter deadline men de har bekräftat att det var OK. *SÅÅÅÅÅ LÄTTAD*

Så sova hann jag aldrig. Sedan har jag haft boendestöd här (mycket välbehövligt), möte med min LSS-handläggare och tvättstuga (fortfarande pågående). Nu är det dags för lunch. Sedan blir det bråttom.

25 maj 2012, 12:25
Medlem
Bra så.

25 maj 2012, 12:26
Moderator
Incognita skrev:
Tidigt i morse fick jag faktiskt iväg den där fördjupningsuppgiften för fortbildningskursen som jag har gått och dragit på i... tre :shock: år? Det var några timmar efter deadline men de har bekräftat att det var OK. *SÅÅÅÅÅ LÄTTAD*

Så sova hann jag aldrig. Sedan har jag haft boendestöd här (mycket välbehövligt), möte med min LSS-handläggare och tvättstuga (fortfarande pågående). Nu är det dags för lunch. Sedan blir det bråttom.

:shock: :shock:

Bild :!:

25 maj 2012, 12:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.