Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
[*]Få hem en blodig o sönderslagen tonårsdotter kl halv två på natten.


Är det vad du oroar dig för (med tanke på vad som vid skrivande stund var stundande valborg) eller vad som faktiskt har hänt?


30 april 2011, 21:49
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Ufo skrev:
[*]Få hem en blodig o sönderslagen tonårsdotter kl halv två på natten.


Är det vad du oroar dig för (med tanke på vad som vid skrivande stund var stundande valborg) eller vad som faktiskt har hänt?
-"vad som faktiskt har hänt"


30 april 2011, 22:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[ ]Fräsa mot random macägare då de har stött idioterna som precis har gett mig ett par dagars extrajobb med tecknen "åäö".
-"Ett djävla ruttet äpple är vad det är!"


1 maj 2011, 13:11
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Ufo skrev:
[*]Få hem en blodig o sönderslagen tonårsdotter kl halv två på natten.

Är det vad du oroar dig för (med tanke på vad som vid skrivande stund var stundande valborg) eller vad som faktiskt har hänt?
-"vad som faktiskt har hänt"

Låter för djävligt.

Ufo skrev:
[ ]Fräsa mot random macägare då de har stött idioterna som precis har gett mig ett par dagars extrajobb med tecknen "åäö".
-"Ett djävla ruttet äpple är vad det är!"

[x] Önska att några som kan datorer gav oss vanliga konsumenter ett tredje alternativ som är justare än både Gates' och Jobs' skumraskmanövrer istället för att bara klaga på att vi inte väljer Linux och liknande, som kräver egen expertis samt tid och energi att mickla med redskapet i stället för att göra det man ska ha det till i en utsträckning som aldrig skulle accepteras för andra vardagsvaror.


1 maj 2011, 13:21
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Fortsätta flyttstäda.
Ska kungligheter verkligen syssla med sådant här?


1 maj 2011, 13:46
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[*]Fräst mot random macägare.


1 maj 2011, 13:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zombie skrev:
[x] Önska att några som kan datorer gav oss vanliga konsumenter ett tredje alternativ som är justare än både Gates' och Jobs' skumraskmanövrer istället för att bara klaga på att vi inte väljer Linux och liknande, som kräver egen expertis samt tid och energi att mickla med redskapet i stället för att göra det man ska ha det till i en utsträckning som aldrig skulle accepteras för andra vardagsvaror.

Tänka sig att jag tittar på ett sånt alternativ för tillfället.
Jag tror Ubuntu kan passa dessa kriterier.

Påminn mig att starta en tråd om det när jag mecklat klart med den som webbserver.


1 maj 2011, 13:59
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
Tänka sig att jag tittar på ett sånt alternativ för tillfället.

:D

Ufo skrev:
Påminn mig att starta en tråd om det när jag mecklat klart med den som webbserver.

Ska försöka komma ihåg. Andra får gärna göra detsamma...

edit: Eller kanske inte? Har du just skapat en tråd om hur man gömmer sin hemsida från sådana som mig, vanliga användare som inte har ett skit med herrarnas skumraskaffärer att göra mer än att de är tvungna att ha en fungerande dator? I så fall kan du se dig i månen efter något stöd härifrån. :evil:


1 maj 2011, 14:05
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Och med sådan strategi (som jag har anledning att befara) visar man sig ju redan från början inte bättre än Gates och Jobs. Bara skalan som skiljer.


1 maj 2011, 14:22
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Glöm ovanstående kritik: admin delade min uppfattning efter litet eftertanke. :)


1 maj 2011, 15:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron