Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Virkelig...

30 april 2011, 01:34
Medlem
Sebran ser inte virkad ut. Gissar mer på sticklad.

30 april 2011, 01:40
Medlem
Sticklad?

Vid cykelrundans sista paus såg jag ett ungt par med barnvagn komma gående mot mig: När de fick syn på mig vände de - antagligen för att jag ser så farlig ut :roll: eller så var det för att jag stod och halsade någon konstig, genomskinlig vätska ur en plastflaska: Åh nej, en cyklande alkoholist i typiska friluftskläder! :shock:

30 april 2011, 20:39
Medlem
Är det sant att kungligheter har blått blod?
Spoiler! :
Nej. Det är bara skämt.

1 maj 2011, 14:04
Medlem
Kunligheter har dock, eller har åtminstone haft, vekare armar och tunnare hud vid handlederna, vilket gjort att ådrorna synts genom huden och blodets färg filtrerats genom densamma - och därför upplevts som blå. Enligt det sättet att mäta är jag själv oerhört kunglig.

1 maj 2011, 19:59
Medlem
Min hund är en riktig bitch och nu har hon fått klamydia också.

2 maj 2011, 01:07
Medlem
Schueberird skrev:
Kunligheter har dock, eller har åtminstone haft, vekare armar och tunnare hud vid handlederna, vilket gjort att ådrorna synts genom huden och blodets färg filtrerats genom densamma - och därför upplevts som blå. Enligt det sättet att mäta är jag själv oerhört kunglig.

Är det inte pga. frånvaron av sol som alla andra som tvingades jobba hårt utsattes för? Blek hud är mer genomskinlig.
Jag ser iaf. ut som en enorm blåaktig val på sandstranden hela somrarna. Så blek är jag.
Men nu förstår vi ju alla varför.

Skönt att ha fått klarhet i den biten. :idea:
Pax vobiscum.

2 maj 2011, 22:02
Medlem
JAG ÄGER HELA FORUMET!
Eftersom det är endast jag som skriver.

HA, in your face. :lol:

:(

5 maj 2011, 01:01
Medlem
^^
Alexitymi.

5 maj 2011, 01:01
Medlem
Mitt wow-konto är visst hackat
Visste inte ens att jag hade något :shock:

Spam är alltid lika intressant att läsa.

5 maj 2011, 15:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.