Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Varit på introdag på sommarjobbet, åkt bil tillbaka hem i sex timmar. Mötts av en mycket uppspelt katt, som lidit svårt av att vara utan mig i tre dygn (men hon har blivit omhändertagen).

18 maj 2012, 23:28
Medlem
- Agerat muppförare åt en släkting.
- Tidigare ikväll var jag nojig och paranoid och tänkte dåliga tankar, men nu är det bättre igen efter att jag fått lite glass och grädde och bananer och chokladsås i magen.

18 maj 2012, 23:30
Moderator
Jag har högläst en väldig massa kapitel ur Hugo och Josefin och sedan legat i halvdvala framför TV:n med en snarkande son på ena sidan om mig och en spinnande bjässekatt på andra sidan.

18 maj 2012, 23:40
Moderator
Gått igenom litet papper. Nästan inget, men det räckte och blev över. Från ett förflutet med helt andra energlinivåer men slösande bort dem på blint fammel. Väldiga möjligheter på ett sätt, inte en chans på det som gällde.

18 maj 2012, 23:45
Moderator
Att gå igenom papper är förfärligt jobbigt ju!

18 maj 2012, 23:47
Moderator
Jo, jag har hört till och med tämligen entiska personer säga det. Sådana som klarar det. Men jag undrar hur de gör, om det inte helt enkelt är fråga om några tusen gånger enklare liv (på grund av högre energinivåer, bättre överblick och koncentration, mindre besvikelser eller vad som helst).

18 maj 2012, 23:55
Moderator
Ja, antagligen har de det betydligt lättare, de som orkar med allt sådant. Undrar hur det känns.

18 maj 2012, 23:58
Medlem
Om till och med entiska svenskar mitt i livet har problem med det, ja då är det ett riktigt problem.

18 maj 2012, 23:58
Moderator
*fniss*

:shock: Kom just på att jag är en "etnisk svensk" mitt i livet. Usch!

19 maj 2012, 00:00
Moderator
Incognita skrev:
Ja, antagligen har de det betydligt lättare, de som orkar med allt sådant. Undrar hur det känns.

Ja. Det vore något att meditera på. Någon gång när man är pigg och koncentrerad... :mrgreen:

19 maj 2012, 00:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.