Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ja OK då ditt lilla ufo...

Det blev en låda nörderifrossa (en massa gammalt datajunk som är kul) och en knökfull låda arduino grejs :04:

Sedan är det en låda CD och en till med DVD film. Några tråklådor med köksskit och nått med annat trist skit i... Totalt 10 stycken. Blir nog en till men resten går på tippen! :02:

13 maj 2012, 22:24
Moderator
Varit på söndagsutflykt med mycket angenämt sällskap.

13 maj 2012, 23:57
Moderator
...och dött en smula :( (d.v.s. skiljts åt, för denna gång).

14 maj 2012, 00:06
Moderator
Idag har jag hållit föredrag i närmare två timmar helt oförberett, eftersom jag helt enkelt inte hunnit med, och det gick faktiskt riktigt bra. :shock: :) Det var informellt, en presentation av min pågående forskning inför forskare på en annan institution. Gratis mat fick jag också, god sådan.

Och så har jag varit på uppföljningsmöte kring min sons särskilda behov med hans lärare, fritidspedagog, rektor och stödsamordnare. Det hade varit en väldigt positiv utveckling där. :D

Men det är ändå tydligt att det finns ett fortsatt behov av särskilt stöd, inte minst till hösten när han skall börja ettan.

Hans np-utredning är snart avslutad; endast ett möte med tester återstår. Psykologen pumpade mig på reflektioner kring skattningsformulären i två timmar igår - jag hade nästan feber när jag kom därifrån. Det verkar luta åt en blanddiagnos liknande min. Tydligen har jag exceptionellt bra koll på hur min son fungerar, in i minsta detalj. Det påstår i alla fall psykologen. Stackars unge... :?

16 maj 2012, 18:40
Medlem
Idag har jag övat mig i att cykla långsamt.

17 maj 2012, 20:19
Medlem
Incognita skrev:
...och dött en smula :( (d.v.s. skiljts åt, för denna gång).

Att skiljas är att adjö en smula.

idag har jag inte gjort många knop.

17 maj 2012, 20:22
Medlem
Adjö sa man inte hur som på medeltiden då det ska betyda nått i stil med "gå utan guds beskydd".

Så tänk er för vad ni säger :lol:

17 maj 2012, 23:15
Moderator
Tvärtom: A Dieu < Je vous recommande à Dieu och liknande '[Jag anbefaller er] i Gud[s beskydd]'.

17 maj 2012, 23:34
Medlem
jerico582 skrev:
Adjö sa man inte hur som på medeltiden då det ska betyda nått i stil med "gå utan guds beskydd".

Så tänk er för vad ni säger :lol:
Zombie skrev:
Tvärtom: A Dieu < Je vous recommande à Dieu och liknande '[Jag anbefaller er] i Gud[s beskydd]'.

Förstår inte skillnaden :lol:

db

17 maj 2012, 23:37
Moderator
Gosat med min son, spelat boll på en svinkall uteplats, röjt hemma, pratat öronen av mitt boendestöd, läst ikapp en del DN och fastnat i en knepig gåta.

18 maj 2012, 19:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.