Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Yetin skrev:
Blivit uppringd av nån headhunter som ville rekrytera mig till nån sorts internationellt managementkonsultbolag, men hon hade ringt fel person, det finns en till som heter som jag :lol:

Attans, så nedrigt!

Jag har haft tre olika extremt tankekrävande möten/seminarier på raken i samma lokal med delvis samma människor men med helt olika agendor och utan paus emellan. Virrigt värre... :?

8 maj 2012, 19:18
Moderator
Talat om för min forskningsledare att hans sätt att tänka kring en grej inte går ihop logiskt. Inför kollegor. :01: Det var nog inte så begåvat av mig. Fast jag hade ju rätt.

8 maj 2012, 20:52
Moderator
Kinkig fråga det där, och det är du som känner honom, inte jag. :?

Annars tycker jag det lät som en dag ägnad att framkalla slöa forskare som det hoppar grodor ur. Tala om dålig planering, eller vad?

8 maj 2012, 21:03
Moderator
Det var en typisk tisdag. De är sådana.

Och han står ut med mig för att det behövs nejsägare också, och sådana som ser annat.

(Nu börjar House igen.)

8 maj 2012, 21:44
Moderator
Incognita skrev:
Det var en typisk tisdag. De är sådana.

Bara en sådan sak låter ju rätt resurstullande för en neurodivers.

9 maj 2012, 00:39
Moderator
Jo, det är det. Fast inspirerande också. På ett sjukt jobbigt sätt.

Idag har jag börjat snickra på en låttext, men den verkar bli alldeles för deppig. *misslynt*

9 maj 2012, 15:59
Moderator
Något fel på en deppig text?

9 maj 2012, 19:09
Moderator
Inte i sig, men den skulle liksom vara lite självbiografisk.

9 maj 2012, 19:16
Medlem
Idag har jag ätit upp det sista brödet och nu finns det faktiskt inte så mycket kvar att äta förutom nötter & russin, morötter, äpplen och en bit paprika plus lite småplock.

9 maj 2012, 20:31
Medlem
Lyssnat på min nya fina plastskiva Prozak - Tales from the Sick på den riktiga ljudanläggningen för första gången. Kom med posten idag från CDON. Prozaks nya skiva Paranormal har dock inte hunnit till denna sidan pölen än tycks det, även om den fanns med på CDON. Den kommer väl säkert om några veckor. Blev inspirerad att kanske koppla ljudet till någon av datorerna, och koppla in diverse apparater till det. Rullbandaren och minidiscspelaren har samlat damm länge.

9 maj 2012, 21:31
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.