Oooooh, vad jag känner igen mig! Jag hoppas verkligen att det ordnar sig utan att det behöver ta knäcken ur dig, eller vad det heter. Ta knäcken på dig? Vad
heter det???
Har lite svårt att få svenskan att koppla just nu. Jag befinner mig i Sheffield sedan i onsdags och har pratat pratat pratat praktiskt taget non-stop sedan jag kom hit. Pratat
om prat, t.o.m. Vi är några som håller på att bygga upp ett forskningsnätverk kring samtalsforskning och demens. Eller vi och vi... Jag känner mig väldigt tacksam för att jag blev inbjuden/medbjuden, för jag är verkligen usel på att organisera saker. Dessutom befinner jag mig metodologiskt i periferin av just den här typen av analyser. Men av någon underlig anledning så gillar hon som tagit initiativ till det här verkligen min forskning. Hon är en mycket imponerande junior forskare med visioner. Hon samarbetar med GIGANTER inom den där ansatsen, och nu har jag fått lära känna dem. Helt underbara människor! Inte bara fantastiskt kompetenta forskare, utan också fantastiska lyssnare och genuint godhjärtade människor som dessutom har raffinerad humor. Och de gillar
mig.
Wow!