Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
CODEREDALERT!!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Vi har blivit med katt också!!!
Så ni blev valda till slut :)
Grattis.

6 juni 2012, 13:55
Medlem
Någon främling skrev:
På kvällen, innan han går och lägger sig, ställer han ut en skål med syrliga bumlingar på förstutrappen. Mitt i natten vaknar han med ett ryck och när han tittar ut står det ett rådjur där på trappen och slickar i sig de syrliga bumlingarna - en efter en. När skålen är tom tittar hon på honom med vad han tycker sig ana är ett sting av sorg i ögonen och försvinner sedan tillbaka in i skogen. Frågan skulle sysselsätta honom resten av natten: Kan rådjur känna sorg?

15 juni 2013, 21:39
Medlem
Hoppas du inte har uppfattat mig som skrämmande :roll: jag har alltid tyckt väldigt bra om dig! :09:
Kram Kaninmamma

16 juni 2013, 20:07
Medlem
:10:
En skrämmande Kaninmamma?

:roll:
:09:

1 juli 2013, 14:37
Moderator
Hoppas att du och familjen har en riktigt skön sommar och att vi får se dig här igen så småningom. :09:

3 juli 2013, 15:47
Medlem

4 juli 2013, 20:35
Medlem
Grattis på födelsedagen - i förskott!

19 april 2014, 10:30
Medlem
Aaaaw!
Tack.

19 april 2014, 16:08
Medlem
Koden: Jag har ingen aning om exakt när du fyller år, men av Schubbes kommentar att döma så lär det väl vara relativt snart - så jag passar också på att ta mig friheten att även om jag inte känner dig irl klämma till med ett stort grattis i förskott på din födelsedag! :)

19 april 2014, 17:39
Moderator
Mnja, de har en viss jargong, de där två... Jag har inte heller någon aning men gissar på att det inte alls är särskilt snart. :10:

19 april 2014, 17:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.