Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Du kan ju inte ens citera korrekt! Därför vägrar jag läsa länken.
|
28 augusti 2011, 13:40 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Låter som om livet har sina kvaliteter ändå. Hoppas det inte alltför mycket är berättelsen som förskönar och att de i någon mån kan väga upp det som inte är bra...
|
28 augusti 2011, 13:48 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Jo. I slutändan, när jag lyckas lyfta blicken högre än klädhögarna på golvet, den odiskade disken, den evinnerliga kroppsliga skröpligheten som slår till när man minst anar, irritabiliteten, energilösheten och allt det andra, i slutändan väldigt banala, som drar ned tankarna så är det riktigt bra.
Men det gäller då att. Göra just det.
Läste länken ändå. Det var nog rätt diagnos.
Jag avstår från att hitta på ett bra skällsord att smäda tillbaka GoogleB med. Han får höra så mycket elakt ur in mun ändå. Ädelt va?!
|
28 augusti 2011, 14:01 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Cyklat och fått punktering och gått hem ledandes en cykel. Nu skall jag ställa mig i horisontellt läge i soffan en stund.
|
28 augusti 2011, 18:17 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Ädlare än min getost iallafall. Edit: Mycket ädlare, när jag tar personen i beaktande...
|
28 augusti 2011, 18:37 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag blev just av med ett av alla stressmoment just nu. Det var skönt; jag höll på att stänga ner butiken, men nu tror jag att jag kan beta av fler grejer.
|
29 augusti 2011, 16:13 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Sovit alldeles för länge. Försökte vakna till Gomorron i flera timmar. Trodde att jag drömde när de talade om filmhunden Bolt, men det visade sig att det tydligen finns en högaktuell friidrottstjomme som heter Bolt (?). Det de sade passade i alla fall lika väl in på hunden. Åtminstone i det tillstånd av dvala som jag befann mig i.
Kortat ned en artikel, men inte tillräckligt mycket. Gjort vissa andra redigeringar.
|
29 augusti 2011, 16:35 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Tagit stillnoct och tittat klart på dokumentären om fosterbarn precis. Hickat och hostat om vartnannat.
Käns segt och trögt...stilnoctict...going doo oooooooooooooooo oowwwwwwwwwwwwwwnnn..
Svårt att få till en snygg kurvtur nedåt i detta tillståndet, eller också alltid.
La la ma la mu, Na Lingi Yo. (Nu ska ni sjunga tuutuutuupakkirulla och amitomakeabubashibabe och avsluta med aj aj aj aj pOF osv.)
|
29 augusti 2011, 23:29 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Vad var det för svamp du plockade egentligen?
|
30 augusti 2011, 00:00 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Idag har jag betett mig som ett svin och hållt igång fem relationer samtidigt. Efter ett tag började de snacka skit om varandra: mycket intressant.
|
30 augusti 2011, 20:42 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|