Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
:lol: "Duh!"


19 november 2012, 22:50
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ja, hm, jag förutsatte liksom att du redan hade uteslutit den möjligheten...


19 november 2012, 23:01
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag också. :P Men tyckte ändå att det var säkrast att liksom nämna den i förbigående... :04:


19 november 2012, 23:12
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Det påminner mig om när min första pojkvän hann skruva isär dammugarens motor innan han ens kom på tanken att kolla om dammsugarpåsen var full... vilket den var...

Har väl gjort en och annan snarlik omväg själv också för den delen... Aspigt?


19 november 2012, 23:26
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Man kanske stimuleras mer av invecklade teorier än enkla!? Det är ju liksom roligare att skruva isär dammsugaren än byta dammsugarpåse.


19 november 2012, 23:41
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
:idea: Sant.

Fast jobbigare. Särskilt när man inte lyckas skruva ihop motorn igen.


19 november 2012, 23:42
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hehe, ja, i just det exemplet kostade det kanske mer än det smakade.


19 november 2012, 23:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
Det kan vara så att jag druckit för lite vatten - och kanske även fått i mig för lite salt, vilket gör nässlemmet segare än vanligt. Jag läste just att näsans slemhinnor producerar ungefär 1 dl slem om dagen, varav en stor del sväljs utan att vi lägger märke till det, men om slemmet blir segare än vanligt stannar större del av det kvar i näsan (och närliggande passager), vilket, antar jag, ökar risken för näsproblem.


Det visade sig vara för lite vatten som var boven i dramat, vars effekt förstärktes av curryn.


22 november 2012, 05:19
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu slutar du prata om snor!!

Min sömn är totalkvaddad. Igen.
Inte kan man ta sömnmedel nu heller.

Men jag går väl och lägger mig vid fyra och vaknar runt tre igen då.


24 november 2012, 03:37
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Själv måste jag snart gå upp 7 timmar tidigare än vanligt, vilket betyder att jag egentligen borde sova NU, men istället är jag, min vana trogen, pigg som en nyfångad mört och lyssnar på, vad jag gärna vill tro är, Tech House på hög volym (dock i hörlurar för att icke störa nabor och andra småkryp).

Edit:
Snor slutade jag för övrigt prata om för länge sedan; Frun är tragiskt långt efter sin tid. :04:


24 november 2012, 04:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron