Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det mesta för dagen är gjort och ligger bakom mig (metaforiskt). Återstår tvätta underkläder och äta kyckling. Sova.


12 april 2011, 17:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Våndas över mitt stundande husköp, det går för långsamt alltså. Bild Jag har inget jävla tålamod. De hade försökt bygga pizzavalv i huset, ägarna alltså. Ser för hejigt ut, ska fotografera det sedan om jag nu får huset.

Be en bön att de accepterar mitt bud den som orkar Bild.


14 april 2011, 21:51
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Be någon bön kan jag inte göra (säljaren lär ändå inte höra mig), men ett lycka till kan jag väl klämma ur mig.


14 april 2011, 22:06
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bild Försöka vara cool. Går inte bra. Djaaaaah rastafaaaariiii Bild. Måste duscha röven på hunden också, inflammerad analkörtel. Han är så tapper, äter värktabletter och antibiotika frivilligt. Värkisarna smakar lever i och för sig.


14 april 2011, 22:21
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag håller tummarna för dig!Bild


14 april 2011, 22:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tummen opp!

Jag passar på att fortsätta sova. Trots att jag slocknade redan vid femtiden idag och kom upp för en timme sedan.

Natt!


15 april 2011, 01:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Skojade bara, gick inte och lade mig utan letar efter en låt som inte vill ge sig till känna.
Ett lågmält stycke, kanske, kanske inte av Nicholas Bock (Bogg? B...?) som eventuellt heter något i stil med Not my name.

Den spelas i någon tv-serie också, som ledmotiv, har jag för mig. Eventuellt i den där serien om familjen som bedriver begravningsbyrå, som jag glömt namnet på.

Vad har mitt minne tagit vägen?
Någon som kan upplysa mig?


15 april 2011, 01:53
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bevista nedanstående arrangemang om ett av mina intresseområden.

Bild

Och skriva på en omfattande text om ett annat intresseområde, riemannsk geometri.


15 april 2011, 02:05
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Vad har mitt minne tagit vägen?


Det har låst in sig på hemlighuset och sitter, nej ligger i fosterställning ska det vara, och tröstäter Rocky Road, som det har snattat på CIA, nej, ICA menar jag, i hopp om att bli upptäckt av den stilige kassören i kassa 3, som dock tycks extra disträ idag (kanske har hans fru just lämnat honom för en omkringresande cirkus från det bulgariska inlandet) och lägger inte märke till den mystiska knöl som plötsligt uppstått på minnets rygg ("O, en puckelrygg, jag får inte stirra, jag får inte stirra!").


15 april 2011, 03:19
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Imorgon ska jag sluta ha TS.


Det gick inte den här gången heller.


15 april 2011, 10:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron