Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Savanten Svante skrev:
Skitsömn. Skitsömn.


Skit! SÖMN!



Sömnskit


9 oktober 2012, 10:43
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Skiter helst inte i sömnen, men den kan skita i mig. Då skiter det sig.

Ellers kunne jeg vel skidde på det, som en dansk kunde säga. Låter som att verkligen skita (i mina öron iallafall). Där ser man vad en liten preposition kan göra. Undrar om skita i låter likadant för dem? Vet du något, Svante? (Samma med det pisser ned förresten. (Regnet alltså.))


9 oktober 2012, 15:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag försökte lägga mig tidigt idag, men det fungerade inte.


10 oktober 2012, 02:21
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Zombie skrev:
Skiter helst inte i sömnen, men den kan skita i mig. Då skiter det sig.

Ellers kunne jeg vel skidde på det, som en dansk kunde säga. Låter som att verkligen skita (i mina öron iallafall). Där ser man vad en liten preposition kan göra. Undrar om skita i låter likadant för dem? Vet du något, Svante? (Samma med det pisser ned förresten. (Regnet alltså.))


Vet inte, men frågan är intressant.

Danska sundhedministern (hälsoministern) säger till en reporter på danska statstelevisionen att pissa honom i örat.. och en hel del annat.



Det är tydligen ett uttryck från en kultig julkalender: http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1473828.ece


Danskar är bra på kultiga julkalendrar.

Yallahrup var nåt jag följde slaviskt när det gick på tv.

http://www.dn.se/kultur-noje/julkalendern-yallahrup-retar-danskar

Citera:
Sjukt sviniga gangsters är livsmålet för huvudpersonerna Ali och Hassan, 12 och 13 år. De vill ha respekt men Ali hämmas av att hormonerna inte håller jämna steg med gangsterdrömmarna. Bland bifigurerna finns kvartersterroristen Abu Babu, de våldsbenägna "guzzarna" i tjejligan Crazy Girls, för att inte tala om den bedagade skolinspektören Hanne och den deprimerade skolbibliotekarien Lars.

DR har satsat stort med egen webbplats och jul-cd där man bland annat kan höra Abu Babu sjunga "Krama Usama" och tjejligan yla "Vi knullar bara med män över 40" medan Ali kör gangsterhiten "Wollah wollah, massor av bollah".


Och krama usama, jupp. Det ÄR den usama.


Det är så många som tror att man är sur och trist
bara för att man är fundamentalist!


10 oktober 2012, 03:03
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Lyckades inte sova så länge. Nytt försök efter att ha jobbat med programuppdateringar någon timme.


10 oktober 2012, 05:05
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
har sovit konstigt, men SAMMANHÄNGANDE. Klockan är lite över 8, och jag är AVSIKTLIGT vaken!


Success!


10 oktober 2012, 08:10
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Mimimimimmimimimimimimimimi.
Natt.


11 oktober 2012, 02:20
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nytt försök - skriv inget innan jag hunnit logga ut!!!
Mimimimimi.
Natt.

*skyndar*


11 oktober 2012, 02:27
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
:05:

MimimimimimimimimimMIMIMIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.


11 oktober 2012, 02:30
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...


11 oktober 2012, 03:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron