Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 97  Nästa
Drömfångartråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Inatt drömde jag att en sugga kämpade med att försöka rädda sina griskultingar. De hade fått sitt skinn avbitet, typ. Kanske bränt. Eller om de fått någon syra på det. Jag vet inte. Det såg märkligt ut iaf. Kultingarna skrek som fan och suggan hade panik och skrek, hon också. Hon fiskade upp dem i munnen, från en sjö som fanns precis bredvid. Sedan lade hon varje kulting vid strandkanten. Men de var ju typ halvdöda, alltså.


17 augusti 2013, 15:46
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag drömde att min dräktiga katt Jolenes mage sprack och livmodern med alla kattungarna kom ut genom hålet. Jag försökte stoppa tillbaka livmodern in, men den föll ut hela tiden. Till sist gick det hål på livmodern och kattungarna kom ut. Detta medans jag förtvivlar försökte få tag i en veterinär i telefon. Några kattungar levde, men några var liksom kalla och medtagna, och jag försökte värma upp dem, men det ville sig icke :( .


23 augusti 2013, 13:56
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag var inne i två butiker som låg vägg i vägg med varandra. Efter att ha stått utanför den ena och tittat på en skylt som tycktes mig vara hundra år gammal tror jag att innehavaren kom ut och att jag sedan följde med honom in i butiken. Jag tror inte att det såldes något därinne, jag minns iallafall inte några varor. Jag följde med in i ett bakre rum och jag tror att vi skulle sätta oss och äta något - kanske någon soppa.

Sedan gick jag in i butiken som låg bredvid och där var innehavaren en kvinna. Till en början verkade hon vara en intressant person men efter en stund började hon prata konstigt och verka hotfull och otrevlig. Jag gick nog därifrån. Inte heller i den här butiken verkade något vara till salu. Butikerna verkade inte heller ha några kunder.

Det roliga var att butikerna låg i en fastighet som finns i min hemstad men jag är ytterst sällan i den delen av staden. I verkligheten ligger det en restaurang där butikerna fanns.

Sensmoralen var nog att något kan se bra ut på ytan men inte vara det.


24 augusti 2013, 13:18
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag drömde ett otroligt spännande sci-fi-äventyr som jag dessvärre har glömt. Måhända var det väldigt läskigt.


24 augusti 2013, 17:23
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Dromde att min nya granne Voldemort var sur pa mig av nagon anledning. Bodde i Finland i drommen, och han var granne pa alla sidor av huset. Jag forsokte halla mig borta fran fonstren, men det var inte det lattaste eftersom dom flyttade pa sig hela tiden. Lite gront ljus, och jag fattade att jag dromde. Gnuggade handerna mot varann, och jag borjade svava. Fragade vem jag ar, och flog bakat valdigt snabbt. Stannade svavande over en strand, dar jag sag mig sjalv. Inget sallskap.

Sista manaden i Finland flydde jag till en strand for att fa vara ifred eftersom jag inte kande mig saker dar jag bodde.


24 augusti 2013, 17:32
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Nyligen drömde jag om en tävling i magisk matlagning. Det hela var något slags studentgrej. Jag var inte jag, utan en annan kvinna som liksom var insvept i en stjärnhimmel. Mitt lag hade ett framgångsrecept som alla andra avundades, så därför var de ute efter oss. Det gällde att hålla sig undan. Jag försökte undvika faror i en labyrint som misstänkt mycket liknade ett IKEA-varuhus till formen. Sedan flög jag högt högt bland skyskrapstak. Jag fick svindel men insåg att eftersom det var en dröm kunde jag hoppa fallskärm utan fallskärm, så då gjorde jag det.


24 augusti 2013, 17:41
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag hade en mycket sensuell dröm, men beskrivningen av den sparar jag som inspiration till den stora romanen. Dock kan jag säga så mycket som att den inkluderade livemusik, en vild publik, en kontrasterande stenstod, avancerade dansmoves, Bollywoodinspirerade scener, a capella-beats, en tjej i korpsvart page och lite annat, som ni kan läsa om när den stora romanen släpps. :04:


25 augusti 2013, 10:56
Avslutat konto
Inlägg Re: Drömfångartråden
Drömmar är för groggkaramande kärringar och myspysfarbröder i alltför trånga trikåer.


26 augusti 2013, 08:10
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Incognita skrev:
Jag var inte jag, utan en annan kvinna som liksom var insvept i en stjärnhimmel.

Sådant där tycker jag är så jäkla coolt, för vad jag vet har jag aldrig drömt att jag inte har varit jag, liksom. Skulle vilja prova.

On Topic: Jag drömde att jag hade en kuk som näsa. Den hade väldigt mycket förhud och var inte särskilt estetiskt tilltalande, så jag ville inte gå ut bland folk.

Jag fattar inte varför jag så ofta drömmer att jag får kuk på olika sätt. Alltså, att min klitta förvandlas till en kuk, att min vänsterarm förvandlas till en tvehövdad kuk, att min näsa förvandlas till en kuk osv...

Inatt drömde jag att jag böjde mig framåt för att plocka lite i någon låda och då kom en gubbe som jag tydligen kände och han bara "mmmm du har så jävla sexig röv... fan vad jag har saknat det här..." och så ville han knulla med mig. Hahahaha! Han började trycka skrevet mot min rumpa osv. Jätteskoj! :D

Jag har drömt sexdrömmar jävligt frekvent på sistone. Alltså; nog för att jag gjorde det förr, men det är mer än någonsin nu!


27 augusti 2013, 09:35
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Hitler var med i min dröm härom natten. Han växlade mellan att vara människa och katt. Men likförbannad Hitler i båda skepnaderna.


1 september 2013, 22:23
Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 97  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron