Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Orange skrev:
Xzirie skrev:
Sitter som förstenad framför datorn fast jag måste packa typ ALLT inför flytten idag. Har suttit här sedan boendestödet gick för några timmar sedan och kan knappt röra mig ur fläcken. Jag har inte sovit och jag klarar inte att äta för att jag är så sönderstressad. Vet inte hur fan det ska gå till att få allt klart till imorgon.

Jag vet hur det känns, men det kommer gå! Sist jag flyttade packade jag och fixade under 24 timmar. Alla skolarbeten och sånt har jag alltid gjort 24 timmar innan deadline. Jag kan bara inte ha framförhållning.


Fast jag får verkligen ingenting gjort, jag är helt handlingsförlamad. Och sömnbristen gör sig verkligen påmind.


6 juni 2013, 15:40
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Fan vad jobbigt. :( Jag hade gärna hjälpt dig men har inte möjlighet. Finns det någon du kan ringa efter? Eller något ångestdämpande du kan ta?


6 juni 2013, 15:42
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Orange skrev:
Fan vad jobbigt. :( Jag hade gärna hjälpt dig men har inte möjlighet. Finns det någon du kan ringa efter? Eller något ångestdämpande du kan ta?


Törs inte ta oxascand när jag käkat 6 citodon sedan inatt, i synnerhet som jag redan sitter och nickar till trots ångesten. Och foten gapar efter mer värktabletter...


6 juni 2013, 15:51
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Väntar på att håret ska torka och på att jag ska få gå iväg och träffa min kompisar.


6 juni 2013, 15:54
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Lagar mat, och tvättar.

Edit: Samtidigt som jag lyssnar på Dogshit in my garden:



6 juni 2013, 16:42
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Xzirie skrev:
Orange skrev:
Fan vad jobbigt. :( Jag hade gärna hjälpt dig men har inte möjlighet. Finns det någon du kan ringa efter? Eller något ångestdämpande du kan ta?


Törs inte ta oxascand när jag käkat 6 citodon sedan inatt, i synnerhet som jag redan sitter och nickar till trots ångesten. Och foten gapar efter mer värktabletter...

Fy. :( Jag hoppas det här löser sig för dig på något sätt. Jag befinner mig närmare tre mil från dig och har hand om min unge så jag kan inte göra något, som sagt. :/ Hade jag varit hemma så hade jag kunnat dra med ungen och hjälpt dig, men det blir lite svårt härifrån.


6 juni 2013, 17:17
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Håller också tummarna för Xzirie.

Och undrar över boendestödet. De ska ju kunna hjälpa till vid just sånt här, eller åtminstone förmedla kontakter och sådär så gott de kan så att det går vägen. Så gjorde de i alla fall i min kommun när jag flyttade. Men där vet jag ju inget om din situation.


6 juni 2013, 18:11
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Är på stranden.


6 juni 2013, 18:16
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Nyss hemkommen från att käkat ute idag med kompisar.


6 juni 2013, 19:42
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Xzirie: fyfan, känner verkligen med dig. flytta är helvetiskt! hoppas du lyckas svinga ihop det på nåt sätt.

-

OnT: har efter-solfrossa och försöker komma på om jag är mer sugen på tacosrester från igår eller en enkel smörgås eller inget alls. eller bägge.


6 juni 2013, 21:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.