Ny tråd Svara på tråd  [ 140 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Nästa
Skriv vad du vill (såra ingen) 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
And then I saw her face....


5 januari 2014, 12:47
Medlem
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
Ska vara tyst. Ingen förstår mig ändå. Lika bra att hålla käften. Spelar ingen roll vad jag säger. Folk vill tydligen inte ens försöka förstå. Men jag vet sanningen i alla fall. :?


5 januari 2014, 17:28
Medlem
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
...men lik förbannat skriver du :10:


5 januari 2014, 17:39
Medlem
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
"Gnäller över att andra tycker att man gnäller" :lol:


19 januari 2014, 13:53
Moderator
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
Hm... Nu tycker jag att det verkar finnas risk för att folk faktiskt blir sårade av vad som skrivs i den här tråden... Är det avsikten?


20 januari 2014, 11:51
Medlem
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
Mycket handlar nog om uppmärksamhet.


20 januari 2014, 16:35
Medlem
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
Jag är normal och alla andra är cp (Coola och Populära).


6 februari 2014, 22:16
Medlem
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
Då är jag varken C eller P.


6 februari 2014, 22:24
Moderator
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
He he, så snopet det måste vara för ilskna oseriösa facebookdebattanter när de spelar ut hela sitt artilleri av provocerande personangrepp för att komma ifrån själva sakfrågan (där de fullständigt saknar på fötterna) och jag inte går på det. :P


14 februari 2014, 12:43
Moderator
Inlägg Re: Skriv vad du vill (såra ingen)
Incognita skrev:
He he, så snopet det måste vara för ilskna oseriösa facebookdebattanter när de spelar ut hela sitt artilleri av provocerande personangrepp för att komma ifrån själva sakfrågan (där de fullständigt saknar på fötterna) och jag inte går på det. :P

Ha ha, fjanten skrev en riktigt pinsam drapa som drabbade honom själv mest, men drabbades av plötslig självinsikt eller något och tog för säkerhets skull bort alla sina kommentarer. Det var ju också ett sätt.


14 februari 2014, 12:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 140 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.