Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
HEJ forumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
alltså varför är det så himla jobbigt att duscha?
det tar inte lång tid, det är inte ansträngande fysiskt, det är rätt skönt efteråt, man slipper lukta skunk.
men ändå ska det alltid kännas som ett sånt jävla projekt. som allt jävla annat. JÄVLA! :x


25 maj 2013, 09:05
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
LostInAForest skrev:
alltså varför är det så himla jobbigt att duscha?
det tar inte lång tid, det är inte ansträngande fysiskt, det är rätt skönt efteråt, man slipper lukta skunk.
men ändå ska det alltid kännas som ett sånt jävla projekt. som allt jävla annat. JÄVLA! :x

Tips: Skaffa ett badkar! Det är mycket lättare att bada än att duscha, tycker jag. :)


25 maj 2013, 09:22
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Sheyen skrev:
LostInAForest skrev:
alltså varför är det så himla jobbigt att duscha?
det tar inte lång tid, det är inte ansträngande fysiskt, det är rätt skönt efteråt, man slipper lukta skunk.
men ändå ska det alltid kännas som ett sånt jävla projekt. som allt jävla annat. JÄVLA! :x

Tips: Skaffa ett badkar! Det är mycket lättare att bada än att duscha, tycker jag. :)


jag har badkar, men jag tror det är själva liksom... omaket med att öht göra det som är vad som krånglar. själva duschandet som sådant har jag eg inga problem med, det ska bara bli av och det blir det oftast inte förrän sista sekunden om jag ska iväg t ex. :(


25 maj 2013, 09:35
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
LostInAForest skrev:
Sheyen skrev:
LostInAForest skrev:
alltså varför är det så himla jobbigt att duscha?
det tar inte lång tid, det är inte ansträngande fysiskt, det är rätt skönt efteråt, man slipper lukta skunk.
men ändå ska det alltid kännas som ett sånt jävla projekt. som allt jävla annat. JÄVLA! :x

Tips: Skaffa ett badkar! Det är mycket lättare att bada än att duscha, tycker jag. :)


jag har badkar, men jag tror det är själva liksom... omaket med att öht göra det som är vad som krånglar. själva duschandet som sådant har jag eg inga problem med, det ska bara bli av och det blir det oftast inte förrän sista sekunden om jag ska iväg t ex. :(

Oj... :( Vet hur det kan vara. Jag tänkte liksom att för mig är det lättare att få det gjort om man vet att det ska ske i ett badkar. Kan inte förklara det (och sådant brukar ju ha med det psykiska att göra, så det kanske inte är så konstigt att jag inte kan förklara det, haha). Men liksom just det här med att det kan framstå som en enklare process, kanske. Jag vet inte...


25 maj 2013, 10:01
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Morr!


25 maj 2013, 11:19
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Sheyen skrev:
Oj... :( Vet hur det kan vara. Jag tänkte liksom att för mig är det lättare att få det gjort om man vet att det ska ske i ett badkar. Kan inte förklara det (och sådant brukar ju ha med det psykiska att göra, så det kanske inte är så konstigt att jag inte kan förklara det, haha). Men liksom just det här med att det kan framstå som en enklare process, kanske. Jag vet inte...


jamen så kan det juh vara, att vissa saker känns enklare när man gör dem på ett visst sätt eller i samband med något annat. när jag inte går hemma och släpar som nu utan är igång med mitt tränande är duschen en total ickefråga eftersom jag automatiskt duschar på dansskolan innan jag tar på mig mina vanliga, rena kläder. nu blir det istället ett projekt i sig som STÖR det jätteviktiga jag för tillfället håller på med. typ slöar framför datorn eller är upptagen med att ha stress-ångest inför att jag ska ge mig iväg hemifrån. :P

jag är mkt sådär, att vissa grejer är ihopkopplade med varann och då går på automatik, typ diska av under tiden jag lagar mat är en baggis men ta itu med ett fristående diskberg (eller bara någon enstaka tallrik som råkat få stå) kan ta flera dagar att komma till skott med.


25 maj 2013, 14:40
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
Jahaja, jag har inte orkat svara ännu. Jag kan ju svara på enkäten, fylla i formulär är ju roligt.

Citera:
1. varför har du valt det nick du använder dig av?


Fanns en öl en gång i tiden som hette Lundgrens Lager, hovleverantör till Den Förskräcklige Snömannen. Längden på nicket är dock begränsat här så det fick bli Yetin.

Citera:
2. vad är det bästa med LostInAForest? (och här vill jag att ni rannsakar er själva och inte blygs sanningen, även om den får er att rodna och/eller skriva en smärre roman. det är okej, det är bara mellan oss.)


Jag vet ju inte vem du är. Du producerar massa inlägg, det är alltid något.

Citera:
3. vilken är din favoritbulle?


vaniljbulle

Citera:
4. vad skulle du vilja veta om LostInAForest men har alltid varit för blyg för att fråga?


Lite svårt att veta i nuläget.

Citera:
5. övriga synpunkter, hejarop, kanske ett självporträtt eller ditt bästa recept på kolakakor.*


Bild


25 maj 2013, 15:14
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
jaaaaaaa, enkätsvar!

Yetin skrev:
Jag vet ju inte vem du är. Du producerar massa inlägg, det är alltid något.


kan juh vara både bra och dåligt, iofs. gillar som jag nämnt tidigare i tråden att tramsa, men försöker varva med iaf en del inlägg av större substans.
ofta tänker jag väldigt mkt, och skulle gärna delta i djupare diskussioner i såna här sammanhang men blir för rastlös för att få fatt i tankarna såpass att det blir ett inlägg av det. jag är kass på att skriva helt enkelt, och då menar jag inte rent form- eller ens innehållsmässigt, utan bara på att faktiskt göra det.


27 maj 2013, 10:45
Medlem
Inlägg Re: HEJ forumet
en gång i världen avskydde jag inlagd gurka i alla former men nu tycker jag att en burgare utan ättiksdränkt gurka är en fattig och torftig burgare. ibland är jag även helt jäkla galen och lägger det på macka också, eller äter som tillbehör till maten.

det känns skönt att dela mina känslor inför detta med dig, forumet. vi firar med en vegoburgare.


31 maj 2013, 20:33
Moderator
Inlägg Re: HEJ forumet
LostInAForest skrev:
jaaaaaaa, enkätsvar!

Yetin skrev:
Jag vet ju inte vem du är. Du producerar massa inlägg, det är alltid något.


kan juh vara både bra och dåligt, iofs. gillar som jag nämnt tidigare i tråden att tramsa, men försöker varva med iaf en del inlägg av större substans.
ofta tänker jag väldigt mkt, och skulle gärna delta i djupare diskussioner i såna här sammanhang men blir för rastlös för att få fatt i tankarna såpass att det blir ett inlägg av det. jag är kass på att skriva helt enkelt, och då menar jag inte rent form- eller ens innehållsmässigt, utan bara på att faktiskt göra det.

Synd. Inte för att jag har något emot din humor, men jag tycker mig minsann se att du har mer än så att ge. Men jag känner till det där med både ord och koncentration (och annat)…


31 maj 2013, 20:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 73 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.