Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Ron Jeremy
Medlem
|
Re: Den lilla nakentråden
jag tröttnade på att tjafsa med dig därför försvann jag, du är helt enkelt för ointressant och förutsägbara. Så mitt verkliga liv var roligare, kan ju inte uggla här jämt.
|
22 april 2011, 07:17 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Den som är Ron Jeremy är paranoid. Vill skapa lagom med kaoz och groll. Hatar alla Aspergare. Hatar alla människor vid närmare eftertanke! Skulle njuta arslet av sig om du och jag rök ihop i en sjuk paranoid dans. Jag tror mig veta vem RJ är, men jag har ju nämnt tidigare vem jag tror det är. Det är det närmaste den nakna sanningen jag kan komma. Att försvinna är ett gemensamt drag för alla tre. Savanten-Ufo-Ron Jeremy.
|
22 april 2011, 13:19 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Innerst inne så är det där en komplimang, jag tar det så iaff. Att man är så pass saknad att någon lägger märke till när en forumpaus tas.
|
22 april 2011, 13:34 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Ja, det är klokt av dig. Jag försöker acceptera att man inte kan förstå allting. Att man inte kan veta vem som är vem. Endera dan accepterar jag det till fullo.
|
22 april 2011, 13:41 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Kinky!!!! Eftersom jag vet att du inte är turk så blir detta homoerotiskt. "Min håriga röv". Är det det du kallar honom bland tända ljus och rosenblad? Habibi, ya nour el ain Ya saakin khayali
Wala ghayraak fibali!!!!! habibi habibi habibiiiii
|
22 april 2011, 13:49 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Haha, jo, han är bara ett sexobjekt för mig. Han klagar ibland, men då snärtar jag till med ostbatongen. Han vet ju att han gillar det - egentligen.
|
22 april 2011, 15:16 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Det är bra att du har pli på honom!
|
22 april 2011, 15:20 |
|