Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Blodfattig.
Nu kommer tom vampyrer rata mig som middagsgäst.

16 maj 2011, 14:52
Medlem
Har de tappat dig på blod?
Vad fick du för möjlig diagnos?

Schueberird, möjlig alternativ doftkälla: nytvättade kläder från tvättstugan?

16 maj 2011, 14:58
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Har de tappat dig på blod?
Vad fick du för möjlig diagnos?
Ja det knyckte flera liter blod av lilla stackars mig(dvs fyra st små rör med en droppe i botten på var rör.)
Värstaste slakterimetoderna ju :shock:
Men det gjorde ont i plånboken, de rånade mig på 200:- plus att jag fick recept på pillerburkar. Allt för att höja merförsäljningen.
Verkligen ogillar den här nya andan av vinstintresse i vårdsektorn.

Den möjliga diagnosen får jag vänta med tills efter de varit o pillat med div instrument inuti en.

16 maj 2011, 19:50
Medlem
CodeRedAlert skrev:

Jag bor ganska långt från tvättstugan: Kan nytvättade kläder verkligen ge doft åt ett helt trapphus bara av att bäras genom detsamma?

Idag känner jag mig gammal.

16 maj 2011, 21:56
Medlem
Just nu är jag lite uttråkad: Underhåll mig!

16 maj 2011, 22:00
Medlem
Ufo skrev:
Den möjliga diagnosen får jag vänta med tills efter de varit o pillat med div instrument inuti en.

Usch då!
Stackars dig.

Vinstintresse inom vårdbranschen är överhuvudtaget helt förkastligt. Samma med utförsäljningen av apoteket, eller vad det heter. Helt uppåt väggarna fel.
Folk tänker dåligt alltför ofta.

16 maj 2011, 22:37
Medlem
Schueberird skrev:
CodeRedAlert skrev:

Jag bor ganska långt från tvättstugan: Kan nytvättade kläder verkligen ge doft åt ett helt trapphus bara av att bäras genom detsamma?

Idag känner jag mig gammal.

Då var det helt enkelt någon som bar upp sin parfym ytterst väl. Vissa lyckas hitta dofter som gifter sig bra (fy vad jag hatar det uttrycket by the way!) med deras kroppsegna doft.
Eller så var det en feromonstinn hona som gick förbi.

16 maj 2011, 22:38
Medlem
Jag försökte umgås med några aspergare tidigare idag. Sedan kom jag hem och formligen däckade.

Kan ha varit åskan också.
Dagsform: Seg.

17 maj 2011, 23:13
Medlem
Fortfarande seg och trött.

18 maj 2011, 11:15
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Eller så var det en feromonstinn hona som gick förbi.

Jag får gå och sniffa utanför varje dörr i trapphuset och där jag eggas mest ringer jag på - och hoppas att lämplig person öppnar. Dock är inte feromondoften något som man ska kunna känna medvetet, utan bara omedvetet (som en känsla av upprymdhet?).

18 maj 2011, 12:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.