Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Troligen en ensidig bihåleinflammation på gång. Kan inte böja ner huvudet utan att skrika aj.

Är det en pollenexplosion i luften sedan några dagar eller vad handlar det här om?

31 mars 2011, 14:35
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Troligen en ensidig bihåleinflammation på gång. Kan inte böja ner huvudet utan att skrika aj.

Är det en pollenexplosion i luften sedan några dagar eller vad handlar det här om?

Jag har haft grymma problem ett tag. Det har varit minusgrader och blåst och varit fruktansvärt torr luft.

31 mars 2011, 15:53
Medlem
Fruktansvärt frustrerad.

31 mars 2011, 15:56
Medlem
sugmundfreud skrev:
Det är en scen ur Troma-filmen Poultrygeist :) . Mannen har IBS tror jag. Den var tänkt att illustrera "Jag mår skit" 8-) .

Nu har jag sett klipp ur nämnda film: Ja, varför hålla igen! :shock:

31 mars 2011, 16:58
Medlem
Jag har gått en promenad idag. Fått för lite gjort, men ändå en del. Ska äta tacos snart, maträtten då alltså, inte könsorganet!

Men skitsamma det var inte det jag tänkte skriva. Det viktiga var att jag dels mår ganska bra idag! Och såklart att...när jag gick min promenad så såg jag 3 ankor! Och när jag gick närmare dom så tittade dom på mig och burgade gå emot mig, då backade jag men dom fortsatte förfölja mig. Sen gick jag runt dom och då vände dom sig och började gå efter mig åt andra hållet. Dom tittade på mig och talade med mig. Det var skitkul, sjukt söta! :)

Skulle haft brödsmulor med mig!

1 april 2011, 17:54
Medlem
Bild

Han längst fram var mest utåtriktad vad det verkade. Gruppens modiga ledare. Men dom andra var inte sena att haka på!

1 april 2011, 18:03
Medlem
sugmundfreud skrev:
Det är en scen ur Troma-filmen Poultrygeist :) . Mannen har IBS tror jag. Den var tänkt att illustrera "Jag mår skit" 8-) .

Aha, jag har vanligen animerade gif:ar avstängda, så jag såg först inte hela händelseförloppet.

1 april 2011, 18:04
Medlem
Haha, ja, gräsänder är lite tokiga: De kan dyka upp var som helst. Jag har bland annat sett dem mitt inne i djupaste skogen i ett dike.

Gräsänder är mer domesticerade än vilda och kan väl knappt hitta mat själva längre.

1 april 2011, 18:06
Medlem
Jag var lite rädd att han skulle vara arg och försöka bita mig, men han såg så snäll ut :P

Är det ok att klappa gräsänder? Bits dom? Kanske försöker äta upp mig?

Man får väl ge dom mat? Vad gillar dom att äta? Bröd typ?

1 april 2011, 18:19
Medlem
Jag vet inte, jag har aldrig klappat en gräsand. Jag vet däremot att svanar kan bitas riktigt rejält om de blir arga (typ om deras ungar är i fara). Eventuellt kan du få några extra kompisar i form av löss eller andra småkryp.

1 april 2011, 18:24
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.