Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Nästa
Vad gör du just nu? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Kokar en stor kastrull med små stenar.


4 juni 2013, 12:43
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Ufo skrev:
Kokar en stor kastrull med små stenar.

Hur fick du stenarna att bli så varma att de kunde koka kastrullen? Och omvandlades kastrullen till en flytande massa, eller är den hårdkokad? :mrgreen:


4 juni 2013, 12:57
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Väntar :roll:


4 juni 2013, 14:59
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Laddar min nya mobil


4 juni 2013, 17:53
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
kullan skrev:
Laddar min nya mobil

Är du nöjd?


4 juni 2013, 18:57
Moderator
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Borde gå ut en sväng i den parfymerade försommarkvällen. Borde om inte det gå och lägga mig så att jag kanske kanske kan ta igen litet sömnbrist. Borde fy helvete…


6 juni 2013, 00:06
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Funderar på att ta något ätbart innan jag studsar in i duschen


6 juni 2013, 12:42
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Sitter som förstenad framför datorn fast jag måste packa typ ALLT inför flytten idag. Har suttit här sedan boendestödet gick för några timmar sedan och kan knappt röra mig ur fläcken. Jag har inte sovit och jag klarar inte att äta för att jag är så sönderstressad. Vet inte hur fan det ska gå till att få allt klart till imorgon.


6 juni 2013, 14:10
Medlem
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Zombie skrev:
Borde gå ut en sväng i den parfymerade försommarkvällen. Borde om inte det gå och lägga mig så att jag kanske kanske kan ta igen litet sömnbrist. Borde fy helvete…

Ja, det finns mycket här i livet som man "borde". En sak i taget och lugna, fina rörelser. Inget stressande och fokus på att analysera sitt eget mående för att, på bästa sätt, kunna må bra, utvecklas och trivas med tillvaron.


6 juni 2013, 14:37
Avslutat konto
Inlägg Re: Vad gör du just nu?
Xzirie skrev:
Sitter som förstenad framför datorn fast jag måste packa typ ALLT inför flytten idag. Har suttit här sedan boendestödet gick för några timmar sedan och kan knappt röra mig ur fläcken. Jag har inte sovit och jag klarar inte att äta för att jag är så sönderstressad. Vet inte hur fan det ska gå till att få allt klart till imorgon.

Jag vet hur det känns, men det kommer gå! Sist jag flyttade packade jag och fixade under 24 timmar. Alla skolarbeten och sånt har jag alltid gjort 24 timmar innan deadline. Jag kan bara inte ha framförhållning.


6 juni 2013, 15:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.