Ny tråd Svara på tråd  [ 76 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa
Framstår jag som... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Framstår jag som...
Hm, det låter som min uppväxtort ungefär, förutom att det inte är en stad utan en brukshåla.

23 maj 2012, 16:44
Medlem
Incognita skrev:
Hm, det låter som min uppväxtort ungefär, förutom att det inte är en stad utan en brukshåla.

Aha, ja stad är inte riktigt rätt ord om min hemort heller. Det är en väldigt typisk brukshåla faktiskt.

23 maj 2012, 16:47
Medlem
Incognita skrev:
Framstår jag som falsk? Vänligen specificera, så jag kan göra något åt det i så fall!

Jag har inte sett några indikationer på det iaf. Nu framstår du som en aning upprörd.

23 maj 2012, 19:34
Medlem
Klart tanten ska ha en motorsåg!
En liten travesti på ett gammalt band som jag nog inte ens har hört

24 maj 2012, 14:32
Medlem
Vad är det för låt? Jag lyckades inte googla fram nå't.

24 maj 2012, 14:43
Moderator
"klart" "ska ha en" ger 25 miljoner träffar.

24 maj 2012, 14:45
Medlem
Vad är det för låt då?

24 maj 2012, 14:46
Medlem
Coccos-nöt "ge bullen ett ben" om tanten får spel med sin motorsåg kanske hon sågar av det ben hon står på ... bla,bla,bla ... då

24 maj 2012, 14:47
Moderator
Har inte "hunnit" gå igenom de 25 miljoner träffarna, men det lär finnas en film som heter "Klart mamma ska ha en Cabriolet".

24 maj 2012, 14:48
Medlem
Jag minns att det talats om ett punkband (eller möjligen progg-dito) som ska ha hetat klart grabben ska ha en husvagn som sedemera ska habytt namn till klart grabben ska ha en motorsåg. Det är alltså hörsägen - mig veterligen har jag aldrig hört nåt av dem.

24 maj 2012, 14:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 76 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.