Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Åhå, en sån där natt där drömmarna har korsreferenser till andra halvt bortglömda drömmar och får ens vakna jag att längta tillbaka till sådant som aldrig hänt.

---

Exmaken har fått en lägenhet genom kommunen. En skruttig sådan, men helt beboelig, och läget är bra med skogsutsikt och gångavstånd hem till mig så det här blir en bra lösning för sonen. Yay!

Vilken trevlig kommun.


21 oktober 2016, 19:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är en schizoid, icke-asexuell,paranoid,autist med AD(H)D,precis som vanligt.

Jag nickar sällan igenkännande kan man säga.


21 oktober 2016, 19:45
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Måste du tala i gåtor/dubbeltydigheter?

Du nickar sällan igenkännande? Som i nickar med huvudet eller skriver under känt nick? Båda?
Ja det ante mig.

Jag har betalat räkningar och kontaktat jobbiga företag som vill ha mer pengar av mig. Mycket nöjd med mig själv!


24 oktober 2016, 15:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Rastlös och dödstrött.
Ypperlig kombination. Typ inte.


25 oktober 2016, 22:47
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
såmycketx skrev:
Incognita skrev:
Åhå, en sån där natt där drömmarna har korsreferenser till andra halvt bortglömda drömmar och får ens vakna jag att längta tillbaka till sådant som aldrig hänt.

---

Exmaken har fått en lägenhet genom kommunen. En skruttig sådan, men helt beboelig, och läget är bra med skogsutsikt och gångavstånd hem till mig så det här blir en bra lösning för sonen. Yay!

Vilken trevlig kommun.

Ja, det är rätt fantastiskt att de bemödade sig om att ordna det så snabbt. Han får ju betala hyra förstås, men han har ett hem! Och nu har han fått jobb också och har mer pengar att röra sig med, så det ljusnar.


26 oktober 2016, 22:17
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag har en riktigt bra dag idag. Pms:en från helvetet kom av sig. Muskelfästesinflammationerna har gått över. Idag har jag fått behålla all mat. Jag läste en intressant forskningsreview på jobbet och upptäckte att min studie var en av de studier som sammanfattades där. Häftigt - mina resultat räknas och bidrar till kunskapsläget! Var på BUP och hade ett bra möte med en ny person där (eller riktigt gammal, egentligen över pensionsålder, men ny för oss) och insåg vilka fantastiska framsteg sonen har gjort. Inser hur lyckligt lottad jag är som får vara lyckligt kär i 3-4 personer. Men här hemma ser det ut som om en jordbävning har dragit fram. Nåja, man kan inte ha allt här i världen.


26 oktober 2016, 22:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Imorgon är det freeeeeedaaaaag!!!
Så skönt.


27 oktober 2016, 23:06
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Imorgon är det freeeeeedaaaaag!!!
Så skönt.

Det är ju fredag nu... inte ett dugg skönt är det heller.


28 oktober 2016, 19:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är bra; endast genom självspäkning kan vi komma närmare Gud.


28 oktober 2016, 20:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Alla dagar är sköööööna!!!!
Wohooo!


30 oktober 2016, 17:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.