Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
RESFEBER!!!!
Hjalp.

:elk:

Hjalp.


14 juli 2016, 00:41
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Vart skulle du?

Jag får resfeber varje gång jag åker till sthlm fast det är så ofta. När jag skulle till vänner i Växjö över midsommar var det ännu pirrigare, och det är ändå fortfarande inte så långt ju. I augusti tänkte jag besöka en nätflirt i Skåne (eller Småland beroende på om han jobbar då eller inte); DÅ kommer jag att ha resfeber så att det heter duga. Om det nu blir av...

Dagsform var det ja. Allergisk. Tidig gråbo i år tror jag bestämt.


19 juli 2016, 21:06
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag har just insett att jag inom en överskådlig framtid inte kommer att få särskilt mycket egentid. Alls. Det är en väldigt påtaglig känsla som svider i huden.

Exmaken har kommit efter med hyran och blir vräkt. Sonen kommer att bo hos mig på heltid. Sonens umgänge med sin pappa kommer att hänga på mig. Givetvis får exmaken hälsa på och slagga hos mig vid behov. Vi är ju bästa vänner. Och jag kan bo hos mina kärlekar ibland och låta exmaken bo med vår son hemma hos mig. Det löser det mesta men inte mitt behov av läkande egentid. Hos en av kärlekarna kan jag husera som jag vill. Jag har egna nycklar och kan komma och gå. Men... Nu har han en inneboende. En jättetrevlig inneboende som jag känner lite och gillar. Ändå känner jag att mitt space invaderas.


26 juli 2016, 11:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Lite samma känsla här, tidvis - I need my space.

Nu ska jag duscha och cykla iväg. Sedan behöver jag tokproducera text och hoppas på att komma iväg till gymmet till kvällen. Skönt att slippa solen idag, det ser väldigt molnigt ut. Orkar inte skarpt ljus varendaste dag.


26 juli 2016, 14:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nu mår jag redan så mycket bättre!
Wohooo!

Wohaa.
Hahaa?

Iaf. så ska jag nu skriva i några timmar, läsa högt för mig själv och korrigera. Imorgon blir det dans- och slagsverkskurs, på lördag ofrivillig gårds/födelsedagsfest och söndag superträning. Ska försöka komma iväg till gymmet ikväll med. Och måndag blir det rewind av förförra veckan och GO.
Ihelveteheller att jag tänker gå in i väggen mer än så här.


25 augusti 2016, 11:06
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Åhå, en sån där natt där drömmarna har korsreferenser till andra halvt bortglömda drömmar och får ens vakna jag att längta tillbaka till sådant som aldrig hänt.

---

Exmaken har fått en lägenhet genom kommunen. En skruttig sådan, men helt beboelig, och läget är bra med skogsutsikt och gångavstånd hem till mig så det här blir en bra lösning för sonen. Yay!


27 augusti 2016, 11:34
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Yay Inco!

Gårdsfest senare idag. Urk.
Ska stänga in mig i köket om en stund och öva trumteknik och danssteg.


27 augusti 2016, 13:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:01: :01: :01: :01: :01: :01:


12 september 2016, 20:55
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag lever! Jag lever! Jag lever!

:10:


20 oktober 2016, 00:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är helg.
Och jag är trött.
Var är min helgenergi?


21 oktober 2016, 17:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron