Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Men Krigarn, varför är du så anti allt vegetariskt? Tycker du jag är omanlig som äter Tartexpastej?

Skall:
*Handla mat
*Hämta hår


7 februari 2011, 12:36
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
Men Krigarn, varför är du så anti allt vegetariskt? Tycker du jag är omanlig som äter Tartexpastej?


Tartex!?!? BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Fyfan vad det är ÄÄÄäääÄÄÄÄÄÄckligt!


Den smakar shiit!

Bild


7 februari 2011, 12:37
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Pfff :lol: . Den där varianten hade jag inte sett förut. Har bara sett de på tub med vitlök o örter och dylikt.


7 februari 2011, 13:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag HAR smakat tubvariant. Smakar äckligt!


7 februari 2011, 13:29
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bjäfs, det är ju skitgött!


7 februari 2011, 21:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Tartex är ju bara ett varumärke, vilket innehåller flera olika vegoprodukter, till exempel pastej.


8 februari 2011, 00:00
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[x] Dårhuset igen
[x] WAIS-IV på dårhuset
[x] Lekt med dyrt elektronmikroskop
[x] Varit på dårträff på dårklubben
[ ] Underhålla stackars katten som varit själv hela dagen
[?] Plugga


8 februari 2011, 21:32
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Knäppa en oskuld!
Har en date med en liten söt tjej på 20år, hästtjej med rådjursögon och hästsvans, ja hon
är så söt och oskyldig så jag tror inte att det är sant! Hon gillar mig för jag är mycket
"vuxnare" en killarna i hennes egen ålder 8-), har hittils bara hånglat igång henne lite
men ikväll är det dags, kan inte låta bli längre, lycklig! :D
Nackdelen är att jag kommer att bli grillad över sakta eld för det här, men vafan man
lever kanske bara en gång. :lol:


9 februari 2011, 13:25
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag antagligen hitta på nånting. Jag vet inte vad riktigt. Och har nästan helt slut på pengar. Men min motor har startat och då är det inte bara att lägga sig och pilla sig i naveln. Nästan slut på pengar, helt slut på mat, -20 grader eller nåt sånt ute...det här kommer bli en lång dag.


10 februari 2011, 08:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag har jag vaknat tidigt, och har förvånansvärt mycket energi!

Idag ska jag ta med mig min bärbara och sitta på nåt trevligt ställe och joxa med mitt senaste projekt (hemligt, men jag berättar om det här om jag lyckas :) )


10 februari 2011, 10:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron