Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Hur är det fatt, nallen? Dags för lyckopiller? Du verkar ovanligt nere. CybertvångsKRAM. Jag blev av med min mobil vid Götgatsbacken igår, någon norpade den från min ficka. Idag - och igår - var det skola. Inlämnad text fick både ris och ros. Vad mer kan man begära?
|
27 september 2015, 18:17 |
|
|
nallen
Medlem
|
Nej, det är ungefär som det brukar. Det mesta är meningslöst, det är ingen ordning på nåt och man kan inte lita på nån. Och naturligtvis är det ingen som vill.
|
28 september 2015, 21:49 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
För ett kort tag hade jag tagandet av en selfie som en del av gameplay, men det löste sig.
|
1 oktober 2015, 03:21 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Inget än så länge vilket är problemet. SKRIV.
Fast jo, vissa obetydliga saker gjorde jag tidigt i morse, betalade räkningar och ringde samtal som skulle ringas. Men alltså. Man kan inte leva av ordentlighet allena.
|
2 oktober 2015, 13:23 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Så sant som det är sagt.
Jag skriver på på min spelstory, samlar information, plockar ihop så kallade "lösa lappar" (som jag under viss tid spritt omkring mig), läser in mig så smått på vitt skilda ämnen (såsom EMP, väldigt specifika stammar i Malaysia och så vidare...), fått lust att besöka ett visst museum i Seattle (gissa vilket...), skrivit ner en del detaljer och rätat ut några frågetecken.
|
2 oktober 2015, 18:26 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Enligt Googlemaps är det förresten ungefär 3½ kilometer från Seattles centralstation till museet, vilket skulle vara en lagom promenad - och så får man se lite mer av Seattle också - eller så tar man monospåret och tittar ner på allt lite von oben. Synd bara att man måste flyga väldigt långt först. Nä, det får bli en annan dag.
|
2 oktober 2015, 18:38 |
|
|
nallen
Medlem
|
Man kan inte leva. Det verkar obönhörligen inbegripa andra människor och dem kan man inte lita på.
|
2 oktober 2015, 21:34 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Jaha. Vad gör vi nu? Blåljus på och ner till vart han nu bor? Det är neråt landet, det vet jag.
Nallen, du är bra. Vi gillar dig fast att du är en påse nötter när det gäller social samvaro, med framför allt kvinnor. Vill du komma upp hit och festa i Stockholmsnatten någon gång? Vi kan träffas hela bunten, de som vill, och jaga efter villiga kvinnor som håller tyst, nickar och lyfter lydigt upp kjolarna när det är dags. Vad sägs?
Jag vet redan vart vi ska.
|
3 oktober 2015, 00:27 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Vetefan. Bjud på ett glas absint och en god öl!?
|
3 oktober 2015, 02:04 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
...och en påse nötter kanske - tillsammans med 99 goda ölar: http://www.99-bottles-of-beer.net/language-chef-734.html
|
3 oktober 2015, 02:28 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|