Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
http://www.oldgents.se/forum/index.php?topic=20340.0 :?:

Nej.

17 september 2015, 22:43
Medlem
Coolt forum!

Nå, vad har du gjort idag? Skruvat i en glödlampa eller vidareutvecklat storyn/spelet/...har glömt resten av vokabulären i fråga - funderat över multiplayers kanske?

Jag har precis med ganska stor möda kapitelindelat mitt nuvarande textprojekt och lagt ut det där det ska läggas ut.
Ganska stolt över att jag fick det gjort under en och samma kväll, ganska skamsen över att mitt tålamod inte är större. Kunde ha filat på det i lugn och ro i flera dagar men what's the point?
Antingen speedskapar man eller så sover man.
Jag gjorde ifs. båda idag. Först sov jag nästan hela dagen och nu detta.

Jawohl. Next!

18 september 2015, 01:39
Medlem
Jag har gjort samma sak som igår och förrgår och förrförrgår och förrförrförrgår... Detaljer har fyllts i, frågor besvarats, saker skrivits rena etc... Och så tog jag en rask promenad till andra änden av staden och köpte ett paket jäst för söta degar.

18 september 2015, 04:10
Medlem
Börjat med att justera en detalj i spelmanuskriptet och sedan ägnat resten av dagen åt att baka painriche och bullar fyllda med blåbärssylt och vaniljkräm, samt maxat en runda (samma som tidigare plus några extra svängar) på 20 kilo gjutjärn.

18 september 2015, 22:54
Medlem
...och så har jag mottagit ett paket som doftade gröna äpplen, bergamott, mossa och trä.

18 september 2015, 23:44
Medlem
Jag vaknade för en stund sen - och så var den dagen förstörd.

19 september 2015, 10:09
Medlem
Men nallen!
Nu tar du din hand, stoppar långsamt ner den i kalsongerna och kittlar runt lite.
Känns det bättre?

19 september 2015, 16:25
Medlem
Nej.

22 september 2015, 17:22
Medlem
Gjort samma sak som så många tidigare dagar: Det går framåt och just idag har jag skippat vissa delar, men samtidigt skapat komplexare relationer mellan kvarvarande delar, fyllt i en hel del detaljer (både gameplay- och story-relaterade), besvarat viktiga frågor, samt lärt mig lite mer om möjligheterna att implementera allt i Unity.

22 september 2015, 20:31
Medlem
Jag har vaknat. Djävla waste of effort.

27 september 2015, 11:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.